Spring Fotoshoot!

Ik ben helemaal weg van het lenteseizoen! Bomen staan in bloei, overal verschijnen bloemen en het zonnetje laat zich weer wat vaker zien. Love it. Aangezien het zonnetje donderdag weer flink aanwezig was en ik veel met fotografie bezig ben, heb ik samen met mijn vriendin wat foto’s gemaakt. Ben persoonlijk best blij met het resultaat en wilde het dus graag met jullie delen! Keep readingΒ β™₯

Processed with VSCO with hb2 preset

Aangezien het zonnetje net onder ging, was het niet meer zo warm. We hebben deze foto’s dan ook met verkleumde vingers en bevroren voeten gemaakt, haha. Maar, ondanks de kou ben ik ontzettend blij met het resultaat! Het zijn precies de foto’s geworden die we wilden.

Lots of love,

Aniek

One thought on “Spring Fotoshoot!

Add yours

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

