Drink tap

Het zonnetje laat zich de laatste dagen veel zien en dat betekent: veel drinken! Over het algemeen drink ik best wat water op een dag, maar een tikkeltje lui ben ik ook wel eens. Als ik lekker in de tuin zit heb ik niet zoveel zin om binnen water te halen. Toen ik vorige week door de Xenos liep, zag ik de oplossing voor mijn probleem: een drink tap.

Ik had deze drink taps al vaker in mijn handen gehad, maar heb het altijd gelaten voor wat het was. Toen ik hem afgelopen week weer zag kon ik het toch niet laten, want zeg nou zelf.. hij is toch te leuk om te laten staan?

Naast het feit dat hij er ontzettend leuk uitziet, is het ook nog eens super handig en staat het leuk voor een feestje. Vanmiddag heb ik hem voor het eerst gebruikt, lovin’ it! Voor de mensen die fan zijn van fruitwater is dit zeker een aanrader. Het fruit trekt er ontzettend goed in, waardoor je een heel lekker smaakje aan je water krijgt. Doordat het een grote hoeveelheid is hoef je niet telkens een klein kannetje te vullen en kan je er veel langer mee vooruit. Absoluut een favoriet voor deze zonnige dagen!

Lots of love,

Aniek

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

