De sportieve bloggers tag

De laatste tag keer dat ik een tag invulde was op 18 oktober.. tijd voor een nieuwe dus! Dit keer vul ik ‘sportieve bloggers tag’ voor jullie in. Ik ben de laatste tijd best veel bezig met sporten en gezond eten, dus deze tag paste helemaal in mijn straatje!

sport

Wat voor sport beoefen je?

Ik fitness en doe aan hardlopen.

Hoeveel uur per week sport je gemiddeld?

Hmm.. moeilijk. Dat verschilt best wel, haha. Laten we het maar op 6 uur houden.

Ben je meer een Cardio meisje, of juist meer van Krachttraining, of helemaal zen met balansoefeningen?

Ik ben meer van de krachttraining. Alhoewel ik hardlopen ook heerlijk vind!

Sport je liever alleen of met anderen samen?

Het liefst sport ik met iemand anders. Zo motiveer je elkaar en is het ook nog eens heel gezellig!

Wat doe je als je geen zin hebt om te sporten? Bedenk je liever 100 smoesjes of kun je jezelf toch motiveren?

Eerst verzin ik 1000 smoesjes, maar zodra ik mijn Instagram open zie ik gelijk allemaal foto’s van ‘de fit girls.’ En tja.. dan kan ik er niet meer omheen en trek ik toch maar mijn sportkleren aan.

Heb je een sport blunder die je kunt benoemen?

Nou, die heb ik genoeg.. haha. Toen ik bijvoorbeeld voor de tweede keer in de sportschool kwam gebruikte ik een van de apparaten verkeerd. Ik wist niet dat je eerst een hendel opzij moest duwen en maakte dus enorm veel lawaai. (Ja, ik snapte wel dat ik iets verkeerd deed, maar wat?) Uiteindelijk kwam er gelukkig een man naar me toe die me heeft geholpen. Elke keer als ik hem in de sportschool zie schaam ik me nog een beetje, haha.

Waar kun je je echt aan irriteren tijdens het sporten?

Mensen die allemaal geluiden maken, haha. Daar kan ik me echt enorm aan irriteren!

Ben je van de sportieve gadgets en hypes zoals een activiteitenmeter, speciale apps op je telefoon of een hartslagmeter?

De enige app die ik gebruik is de nike running + club voor het hardlopen. Verder ben ik niet echt van de gadgets.

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

