Magical walk in winter wonderland

Witte daken, warme truien en de hele dag buiten doorbrengen.. Een korte beschrijving van mijn zaterdag. Ik word altijd heel vrolijk van sneeuw en was dus ook dolblij toen ik vanochtend uit mijn raam keek. Winter is back in Holland babes!

Processed with VSCO with a6 preset

Vanochtend ben ik gelijk met mijn zusje naar buiten gegaan en hebben we wat kiekjes geschoten. You can judge them yourself..

Zoals je ziet heb ik het ontzettend naar mijn zin gehad vandaag! Het grootste deel is nu helaas al gesmolten, maar het was heerlijk om weer eens de sneeuw in te kunnen.

Lots of love,

Aniek

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

