Sweet sixteen!

Als oud en nieuw voorbij is zitten de feestdagen er voor de meesten alweer op. Ik hang altijd nog even het feestbeest uit aangezien ik op 3 januari jarig ben. Whoehoe!  Dit jaar werd ik eindelijk 16 en het leek me leuk om mijn verjaardag vast te leggen en zo nog een keer deze dag te ‘beleven.’ Ik had het voornemen om alles te filmen, wat uiteindelijk een beetje in de soep liep. Haha. Ben heel veel vergeten te filmen en heb tijdens de visite en vrienden vrijwel niks gefilmd. Ondanks dat heb ik toch nog een filmpje in elkaar kunnen knutselen en leek het me leuk om het ook met jullie te delen. So.. here it is!

 

 

 

3 thoughts on “Sweet sixteen!

Add yours

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

