My 2016

2016 is echt voorbij gevlogen en 2017 staat alweer voor de deur. Het afgelopen jaar is er veel gebeurd en heb ik heel veel geleerd. Omdat dit de laatste post van 2016 is leek het me leuk om mijn hoogtepunten met jullie te delen. 

  1. hotelovernachting

Tussen de drukte door hielden we een korte ‘break.’  We boekten een overnachting en hebben 2 hele leuke dagen gemaakt. Zo zijn we onder andere naar het ijs sculpturen festival geweest. Zo tof om te zien hoe creatief mensen zijn met ijs en wat ze allemaal neer kunnen zetten!

utilrequest-1

 

2. Toneelstuk

Een project waar we een heel jaar naartoe hebben gewerkt en waar veel tijd en energie in is gestopt. Het verhaal gaat over William Wilberforce die de slavernij af wilde schaffen. We voerden het op voor 1000 mensen. Na afloop was er een fotoshoot en kon je even bijkomen onder genot van een hapje en een drankje. Een hele ervaring en zeker een hoogtepunt van 2016! img_06512016-7

3. Dagje Parijs

De stad waar ik altijd al een keer heen wilde: Parijs. Een ontzettend mooie stad die ik eindelijk met eigen ogen te zien kreeg. Wat heb ik, samen met mijn vrienden, ontzettend genoten! Ik schreef er dan ook een blogpost over, die vind je hier.

2016-18

4. Sleepover met vriendinnen

Van logeerpartijtjes krijg ik geen genoeg. Vooral niet van de sleepovers met mijn vriendinnen! We maken altijd de raarste dingen mee en hebben het dan ook altijd heel gezellig. Doordat het een heerlijke zomerse week was brachten we onze tijd door aan het strand. We hebben achter meeuwen aangerend die er met ons eten vandoor gingen, we hebben Bob leren kennen en we hebben wat gestunteld bij een groepje Duitse jongens.

cuties.jpg

5. Kamp

Een hele week opgescheept zitten met mijn favoriete mensen. Oftewel: nachtwandelingen, blunders en gezellige dagjes uit. Een kampweek waar ik ontzettend veel heb meegemaakt en waar ik met heel veel plezier op terugkijk.2016-5_fotor2016-4

5. Vakantie Frankrijk

Toen de vakantie al tegen zijn eind aan het lopen was en sommigen alweer op school zaten stapten wij in de auto. Op weg naar Zuid-Frankrijk. We verbleven in Quarante, een heel gezellig dorpje aan de grens van Spanje. Eigenlijk was het de bedoeling dat we er 2 weken zouden zijn, maar dat verliep allemaal iets anders dan gepland. Stonden we overigens niet van te kijken, elke vakantie verloopt bij ons iets anders dan normaal. We hebben bosbranden meegemaakt, schorpioenen en slangen in huis gevonden en dit jaar hadden we voor de verandering een verlengde vakantie. Meer over deze vakantie vind je in 1 van deze blogposts: 12 of 3.Processed with VSCO with a6 preset

6. Gala havo 4

Uiteraard hoort ook  gala in het rijtje hoogtepunten thuis, wat voor mij iets anders liep dan de bedoeling was. Ik was weken opzoek geweest naar een jurk, maar kon ‘het jurkje’ niet vinden. Op het laatste moment bestelde ik er toch nog 1. En ja.. je raadt het al, die kwam te laat binnen. Voor dit soort acties moet je Aniek heten, haha. Gelukkig had ik nog een jurk liggen die ik deze avond dan ook aantrok. Ondanks alle stress was het toch een hele leuke avond en heb ik heel erg genoten!

2016-132016-20

Natuurlijk is er heel wat meer gebeurd dan dit, maar over het algemeen zijn dit wel mijn hoogtepunten van 2016. Zoals ik al zei, een jaar waarin veel is gebeurd en waarin ik veel heb geleerd. Ik ben alles en iedereen heel erg dankbaar voor alle liefde en gezelligheid. Maak van deze laatste dag nog wat moois en dan zeg ik: tot volgend jaar!

Lots of love,
Aniek

 

 

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

