Christmas dress

Terwijl ik nog volop geniet van 2e kerstdag en ik helemaal in de kerstsferen zit, leek het me leuk mijn kerstoutfit met jullie te delen. Want hee.. bij kerst kan een outfit of the day natuurlijk niet ontbreken!

kerst 3.jpgkerst.jpg

De kerstdagen zijn wat mij betreft de mooiste dagen van het jaar. Ik hou van de gezelligheid en het bij elkaar zijn. Uiteraard kan een mooie outfit dan niet ontbreken! Elk jaar is het weer een hele klus om  ‘het jurkje’ te vinden. Na lang zoeken scoorde ik deze midi dress op een webshop. Hij is van een zwart glimmend stofje en heeft hele mooie details. Zo ben ik helemaal weg van de split aan de voorkant en de toffe details rond de hals.  Ik ben dagen opzoek geweest, maar heb uiteindelijk wel gevonden wat ik zocht. DSC_0857_Fotor.jpg

kerstt.jpgkersttt.jpg

Qua details heb ik het verder heel rustig gelaten. Ik had deze high heels aan met kanten details waardoor de outfit nog een wat meer classy uitstraling kreeg. Als tas droeg ik mijn zwarte clutch waar ik mijn telefoon en nog wat andere dingetjes in kon doen.

Lots of love,

Aniek

One thought on “Christmas dress

Add yours

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

