Daniel Wellington

daniel-2

Ik wilde al een hele poos een mooi horloge en toen ik een beetje ging rondneuzen op internet viel mijn oog op het merk Daniel Wellington. Een merk met onwijs mooie horloges!daniel-3

Zoals ik al zei heeft Daniel Wellington hele mooie horloges. Ik zou de horloges omschrijven als minimalistisch, classic en simpel. Naar mijn mening het perfecte plaatje wat horloges betreft. Ze zijn heel makkelijk te combineren en geven je outfit net die extra touch. daniel 7.jpg

Ik vond het best moeilijk om een keus te maken aangezien ik alle horloges onwijs mooi vind. Uiteindelijk ben ik voor deze zwarte gegaan. Het is de Classic Sheffield in de kleur rose goud. Hij was er ook in het zilver, maar juist deze gouden details vind ik heel mooi. Het geeft het horloge een classic uitstraling, wat ik heel tof vind!

daniel-8daniel-6

Iets anders wat ik heel leuk vind  aan Daniel Wellington zijn de losse bandjes die ze verkopen. Zo heb je wat afwisseling en kan je je horloge aanpassen bij je outfits. Ik ben heel erg te spreken over dit merk en het is naar mijn mening zeker een aanrader. Het is wel aan de prijzige kant, maar het is je geld zeker waard! Wat vind jij van deze horloges?

Lots of love,

Aniek

One thought on “Daniel Wellington

Add yours

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

