Got some new shoes

shoes

Maak kennis met mijn nieuwe aanwinst! Ik kocht onlangs deze platform sneakers  en ben er heel blij mee. shoes-2shoes-3shoes-6

Ik zag de laatste tijd overal ‘de platform sneakers’ en ben er vanaf het begin al helemaal weg van. Ik wilde ze heel graag in mijn collectie hebben dus ging ik op zoek. Ik hoefde niet lang te zoeken, want toen ik deze zag was ik gelijk verkocht! Het zijn okergroene, echt leren schoenen. Een leuk detail vind ik de rits aan de zijkant. Zo zijn ze toch iets anders dan de standaard platformschoenen.

Lots of love,

Aniek

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

