Mijn Bucketlist

Een hele lange tijd terug maakte ik een lijst met dingen die ik een keer af wil vinken. Oftewel: mijn bucketlist! Eerlijk gezegd was ik helemaal vergeten dat ik deze had gemaakt, totdat ik hem verfrommeld in een hoekje van mijn bureau vond. Doesn’t matter, ik heb hem opnieuw uitgeprint en kon gelijk wat dingetjes afvinken. Natuurlijk moest ik dit ook met jullie delen.. so here it is!

IMG_1285.jpg

  1. Het noorder licht zien
  2. New York city bezoeken
  3. Parachute springen
  4. Zwemmen bij een waterval √
  5. Parijs bezoeken √
  6. Zwemmen met dolfijnen
  7. Vrijwilligerswerk doen in een ontwikkelingsland
  8. Meedoen aan de color run √
  9. Nachtwandeling maken √
  10. Surpriseparty voor iemand organiseren
  11. Een vulkaan beklimmen √
  12. Diepzeeduiken
  13. Chrissi eiland bezoeken √
  14. Dag op water en fruit leven √
  15. Een luchtballonvaart maken
  16. Overnachten in een ijshotel
  17. Cliffdiven
  18. Plitvice meren bezoeken √
  19. Zwemmen in de oceaan √
  20. Op een zwart zandstrand lopen √
  21. Een professionele fotoshoot doen
  22. Zelf ijs maken √
  23. Vlucht maken met een helikopter
  24. Zonsondergang bekijken op het strand √
  25. Drijven in de dode zee
  26. Piramides van Egypte bewonderen
  27. Op safari in Afrika
  28. Rit maken met een husky slee
  29. Iglo bouwen  √
  30. Op vakantie naar een van de  Canarische eilanden √
  31. Nacht in de openlucht slapen √
  32. Alle continenten bezoeken
  33. Een moddergevecht houden √
  34. Midden in de nacht iets bakken √
  35. Op een dak zonsondergang bekijken
  36. Jetskiën
  37. Taart in iemands gezicht duwen
  38. Bruidsjurken passen zonder op dat moment te trouwen
  39. Ticket boeken & op het vliegveld pas te horen krijgen waar je heen gaat
  40. Een toetje als ontbijt eten √
  41. Roadtrip maken door Amerika
  42. Meer sporten en gezonder eten √
  43. Snorkelen in een mooie baai √
  44. Écht apart eten proeven
  45. Fotografie cursus volgen
  46. Blue Lagoon bezoeken
  47. Op een olifant rijden
  48. Random briefjes met een quote op openbare plaatsen achterlaten
  49. In een drukke stad met een bord ‘Free hugs’ rondlopen
  50. Het meisje van iemands dromen zijn

Doordat ik deze bucketlist pas na een lange tijd weer tegen kwam kon ik gelijk wat dingetjes afvinken. Nu de rest nog, haha. Ook heb ik er nog heel wat dingen bijgeschreven.  Let the adventures begin!

Lots of love,

Aniek

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

