Herfst tag

We hebben nog heel lang warm weer gehad, maar de herfst is toch echt realiteit geworden. Zoals jullie al weten ben ik best wel fan van de herfst. (De regen denken we even weg, haha.) En dus leek het me leuk om deze tag voor jullie in te vullen. IMG_5896_Fotor.jpg

Wat is er zo leuk aan de herfst?

De wereld die in allerlei kleuren veranderd. Dat vind ik zo een mooi beeld en wordt er ontzettend blij van! Verder ben ik verliefd op de herfstkleuren en de typische herfstdingetjes. Warme kop thee, een dekentje en een film.. mij hoor je niet meer haha.

Favoriete herfst drankje?

Thee. Mijn favoriet op het moment is caramelised pear. Zoals de naam al zegt: een smaakje met karamel, kaneel en peer. Heel lekker!

Favoriete geurkaars?
Fireside treats van Yankee. Een warme en zoete geur waar je onwijs blij van wordt zodra je je kamer inloopt.

Herfst outfit?

Een blouse met daaroverheen een warme trui, een mooie jeans en een paar lekker zittende sneakers. Zit super lekker en het is heerlijk warm.

Favoriete plek?

Als het regent ben ik het liefst binnen, in mijn favoriete stoel met een warm drankje en een joggingbroek. Schijnt de zon? Dan ben ik waarschijnlijk tussen de gekleurde bomen in het bos te vinden.

Wat is je favoriete herfst snack?

Ik eet eigenlijk niet zoveel snacks en heb dan ook niet een favoriete herfst snack. Als ik dan toch iets moet kiezen is dat gevulde speculaas.  Ja, daar kan ik echt van genieten. haha.

Wat is je favoriete herfstkleur?

Ik houd echt van herfstkleuren, dat is dan ook een van redenen waardoor ik de herfst zo leuk vind. Ondanks dat ik alle herfstkleuren heel mooi vind, gaat mijn voorkeur toch wel uit naar oker groen. Een mooie natuurlijke tint die heel makkelijk combineert. Love.

Lots of love,

Aniek

 

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

