white & grey

Hi girls,

Hoe is het? Vandaag heb ik na een lange tijd weer eens een outfit post voor jullie. Droeg deze outfit alweer een poosje terug, maar het leek me toch leuk om de foto’s met jullie te delen.

grey-4

 

grey 5.jpggrey-3grey-1grey-2

Op deze dag moest ik gewoon naar school, dus ik ging voor een lekker comfortabele outfit. Love het grijze shirtje! Het kraagje maakt de outfit net wat meer af. Verder ben ik ook helemaal favoriet van de A-line skirts. Zo geeft het de outfit net wat meer uitstraling.

Enjoy your weekend!

Lots of love,

Aniek

One thought on “white & grey

Add yours

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

