Hello from france

Hier ben ik weer vanuit Frankrijk! Eigenlijk zou ik nu al in de auto zitten onderweg naar huis, maar door wat omstandigheden wordt dat pas dinsdag. Geeft niks, ik geniet er dus nog even van. Helaas mis ik nu wel mijn eerste schooldag, maar dat is simpel gezegd dan pech. Zoals beloofd zou ik nog wat foto’s delen met jullie.. so here it is. 

frankrijk 3frankrijk 4frankrijk 5

frankrijk 6

frankrijk 7

frankrijk 8frankrijk 19

frankrijk 13

frankrijk 14

frankrijk 20

frankrijk 9frankrijk 18frankrijk 12

frankrijk 16frankrijk 17

Weten jullie ook weer een beetje wat ik heb uitgespookt in de afgelopen weken.

Lots of love,

Aniek

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

