Welcome to France

Sommigen van jullie zitten waarschijnlijk al op school maar ik geniet nog even 2 weekjes van het vakantieleven. Op het moment zit ik namelijk in Zuid-Frankrijk! Het is hier heel goed weer en ik vermaak me prima.

DSC_0275_Fotor

We zitten hier nu 2 dagen, we hebben er nog 12 te gaan.  Veel foto’s heb ik dus nog niet. Om jullie toch een beetje op de hoogte te houden leek het me leuk om alvast wat kiekjes te delen. Uiteraard komen er meer jullie kant op!

 

cactus.jpgFrance

DSC_0232_FotorDSC_0262_Fotor

DSC_0133_Fotor

IMG_2127_FotorDSC_0356_Fotor

(Ehm ja.. mijn tekening was het water ingevallen #blunderenmetAniek)

IMG_2105_FotorDSC_0292_Fotor

In deze 2 dagen hebben we nog niet zo heel veel uitgespookt. We zijn uiteraard al wel op verkenningstocht geweest in het dorpje en omgeving. Verder wat boodschapjes gehaald en heel veel bij het zwembad gelegen, haha. Vanochtend ben ik een eind wezen hardlopen. Zo blijf je toch een beetje in beweging en leer je gelijk de natuur een beetje kennen. Love it.

We hebben een eigen huisje waar een lekkere tuin met zwembad bij hoort. Overdag zullen we veel weg wezen en het strand of de natuur opzoeken, maar een lekkere duik bij ’s avonds gaat er altijd wel in. Ik vermaak me hier wel in ieder geval.

Jullie zien en horen snel meer van mij! 🙂

Lots of love,

Aniek

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

