Packing for France

Vannacht vertrek ik naar Zuid-Frankrijk en het leek me leuk om te laten zien wat ik in mijn handbagage doe als ik op reis ga. We gaan dit keer niet met het vliegtuig, maar met de auto. Best een lange zit, maar ik overleef het wel met deze spulletjes.

packing 2

  • Mobiel

Deze spreekt wel voor zich, haha.  Can’t live without it.

  • Portemonnee

Die komt meestal wel van pas 😉

  • Oplader

Zonder oplader kom je niet heel ver met een mobiel.. dus deze gaat uiteraard ook mee! In mijn handtas neem ik dit lange snoer mee van de Hema, dan kan ik hem makkelijk in de auto opladen.

  • Make-up tasje

In het roze make-up tasje heb ik wat kleine dingetjes waarvan ik het handig vind dat ik ze bij de hand heb. Zo gaan mijn spiegeltje, potje vaseline, lipstick, haar klipje en een mascara daarin. Verder neem ik ook nog een desinfecterende handgel en wat zakdoekjes mee.

  • Zwart tasje

Dit zwarte tasje/zakje gaat altijd mee op reis. Ik stop hier altijd mijn opladers en oordopjes in zodat ze niet zomaar in de knoop raken.

  • Deo

Just in case.

packing 3

  • Beker

Naast dat ik nog een flesje water meeneem (Staat niet op de foto) gaat ook mijn XL beker mee. Vind het altijd leuker om uit iets te drinken wat er leuk uitziet en aangezien hier heel veel ingaat hoef ik niet ongerust te wezen dat ik te weinig drink.

  • Zonnebril

 

Al mijn zonnebrillen zitten al in mijn koffer, maar omdat een zonnebril meestal wel van pas komt heb ik deze er nog maar snel uit gegrist. Wil er namelijk niet zo charmant bijzitten met van die samengeknepen oogjes.

  • Macbook

Voor het geval ik me ga vervelen.

  • Boek

Als de verveling echt toeslaat, is een boek altijd handig. Ben normaal nooit zo van de boeken eigenlijk maar in de vakantie vind ik het meestal wel leuk om iets te lezen. Verder heb ik ook nog eens last van wagenziekte en is lezen niet heel slim in de auto… maar het valt te proberen, haha.

  • Notebook (+pen)

De pen was ik bijna vergeten.. die staat dus ook niet op de foto. Maar een notitieboekje komt altijd wel van pas. You never know.

  • Slaapmasker

Om de tijd te doden vind ik het altijd lekker om een dutje te doen. Helaas kan ik alleen in slaap komen als het echt goed donker is. Vandaar het slaapmasker!

  • Snack

We willen natuurlijk geen honger hebben, dus een tussendoortje gaat ook mee. Zoals je op de foto ziet neem ik wat hartige olijf koekjes mee. Verder heb ik er ook nog een appel en een doosje nootjes ingestopt.

Dit is wat er allemaal in mijn handbagage zit. Niet heel veel bijzonders, maar wel de dingetjes die ik nodig heb. Ik heb er in ieder geval heel veel zinin en ga nu nog snel de laatste dingetjes afmaken. I’ll keep you posted about the journey!

Lots of love,

Aniek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 thoughts on “Packing for France

Add yours

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

