Pink peplum

outfit 4Hi lovies! Hoe is het? Ik geniet volop van mijn vakantie en het lekkere weer. Afgelopen vrijdag ging ik een avondje op stap met mijn zusje. (Bekijk hier haar blog) Het was enorm gezellig en we konden het natuurlijk niet laten om nog wat kiekjes te schieten. Iets later dan gepland deel ik deze outfit foto’s met jullie. Keep reading!

outfit 3.jpgoutfit 2
IMG_0151_Fotor

Voor deze avond was ik voor een classy, maar comfy outfit gegaan. De top heeft een kanten detail aan de bovenkant en een peplum gedeelte onderaan. Heel tof! Persoonlijk vind ik  dat peplum tops het sowieso wel goed doen. Ze geven de outfit een hele vrouwelijke uitstraling doordat de taille wat meer vorm wordt gegeven. De peplums doen het daarom ook altijd heel goed bij vrouwen die van zichzelf smal gebouwd zijn!

Bij de peplum top droeg ik een zelfde kleur rokje. Veel mensen denken dus ook vaak dat het een jurkje is, haha. Het rokje is een beetje gewerkt wat ik zelf heel erg tof vind. Omdat de outfit zelf al best druk is had ik verder geen sieraden aan. (Met uitzondering voor mijn oorbellen en ringen natuurlijk.) Tot slot droeg ik mijn Adidas superstars.

Lots of love,

Aniek

 

 

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

