De lange, warme zomer tag

IMG_3184_Fotor

Nu het zomer is moet ik uiteraard ook een zomerse tag invullen. De tag die ik vandaag voor jullie ga invullen is de ‘lange, warme zomer tag’. Een typische zomertag met hele leuke vragen. Let’s begin!

Het is warm, de zon schijnt, je zit op een terrasje, wat drink je?

Heel standaard en heel saai.. maar ik drink toch het allerliefst water. Het helpt gewoon het beste voor de dorst, dus bij warm weer vind ik dat dan ook het lekkerst haha. (Een lekkere koude ice tea gaat er toch ook wel in hoor, Yum.)

zomeravond.jpg

Stel je voor: een heerlijke lange warme zomeravond, wat doe je dan het liefst?

Het liefst zit ik dan een beetje op het strand met vrienden. Kampvuurtje aan, ondergaande zon en een duik in de warme zee. Klinkt als een perfecte zomeravond toch?

Ontbijt: binnen of buiten?

Buiten! Tenzij het regent natuurlijk.

Een lange broek, een zwierig jurkje of een playsuit, wat draag jij het liefst met dit weer?

De lange broek valt voor mij met dit weer sowieso al af.. dus dan blijven het zwierige jurkje en de playsuit nog over. Als ik dan echt moet kiezen ga ik toch maar voor de playsuit. Ze zitten super chill, zijn niet te warm en ze hebben vaak een  hele vrouwelijke uitstraling. Love it.

Wat ligt er voor jou op de barbecue?

Eigenlijk van alles. Kip spiesjes, hamburgers, speklapjes.. noem maar op.  Zolang het maar goed proeft, haha.

Let’s talk nailpolish! Welke kleur draag je nu het liefst? Op je vingers of op je tenen? Beide de zelfde kleur of hoeft het niet te matchen?

In de zomer ga ik altijd voor de typische zomer kleurtjes. Met typische zomer kleurtjes moet je een beetje in de richting denken van fel roze, mintgroen en baby blauw. Just love. Verder matchen mijn vingers en tenen eigenlijk nooit. Vind het juist wel leuk om verschillende kleurtjes op te hebben, maakt het geheel nog wat meer zomers.

IMG_2957_Fotor.jpg

Je staat bij je favoriete ijssalon, even tijd voor wat verkoeling. Wat bestel jij?

Oke guys.. vertel me alsjeblieft dat ik niet de enige ben die nooit keuzes kan maken. Er zijn zoooveel smaken en vaak zijn ze ook nog eens allemaal heel erg lekker. Struggles, struggles. Gelukkig heb ik dan nog altijd mijn stiekeme favorietje: Yoghurt Amarena. Een heel fris, zoet smaakje.

Strand, zwembad, of je eigen achtertuin?

Dan ga ik voor het strand! Daar heb je golven, zand, genoeg ruimte en de beachy waves als je terug komt. Wat wil een mens nog meer?

Je ligt te slapen en dan ineens hoor je het: een MUG. Deel nu je beste anti-muggen-tip.

Hmm.. ik heb niet echt een goede anti-muggen-tip. Die zoek ik eigenlijk nog, haha. Wel smeer ik me ’s avonds altijd in met zo een speciale stick tegen muggen. Dat houdt de muggen meestal wel op afstand. Dus bij deze mijn ‘tip’:Smeer je in met een muggen stick!

Lots of love,

Aniek

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

