5 favorites #7

Vandaag heb ik weer een 5 favorites voor jullie, yaay! Ik zag dat de vorige al weer een hele tijd geleden was en dus vond ik het tijd om weer eens een nieuwe met jullie te delen. Ik hoef er verder niet zoveel over te zeggen, dus.. enjoy!

favorites ketting.jpg

  1. Favorite accesoire

I’m in loooove met statement kettingen! Ze maken je outfit net wat meer af en ze zijn ontzettend handig te combineren. Toen ik deze ketting in de winkel zag kon ik hem niet laten hangen. Ik zocht al heel lang zoiets en dit was precies wat ik zocht. Hij is niet te druk en door de witte kleur met veel items te combineren. Zeker weten een favorietje!

favorites meloen.jpg

2. Favorite ‘snack’

Nu het (eindelijk) wat lekkerder weer is, vind ik het heerlijk om watermeloen te eten! Ik vind het een ontzettend lekker, gezond tussendoortje en het helpt ook nog eens voor de dorst. Give me candy watermelon & I’ll love you forever. favorites schoenen.jpg

favorites schoentje.jpg

3. Favorite shoes

Hmm.. de veters zijn inmiddels bruin maar mijn witte superstars zijn absoluut een favoriet! Ze zitten heel chill en ik loop er dus ook bijna dagelijks op. Er zit een licht krokodillen patroontje in verwerkt, waardoor ze net wat anders zijn dan de standaard witte.

Schermafbeelding 2016-04-18 om 19.52.49

4. Favorite breakfast

Griekse yoghurt, honing, muesli, noten en wat gedroogd fruit. I  L O V E  I T ! De laatste tijd maak ik dit graag als ontbijt. Natuurlijk is dat niet elke dag hetzelfde. De ene keer doe ik er wat vers fruit bij of gebruik ik gewone yoghurt.. ligt er net aan wat we in huis hebben. Omdat ik ’s ochtends nooit zoveel tijd heb, is dit de ideale oplossing om toch goed te ontbijten.

favorites longboard.jpg

5. Favorite thing to do

Longboarden, iets wat ik nog steeds erg graag doe. Ik vind het heerlijk om er even op uit te gaan. Je bent lekker actief bezig en het is vaak ook nog eens super gezellig. Zeker weten 1 van mijn favoriete bezigheden!

Lots of love,

Aniek

 

 

 

 

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

