Dingen die je nog niet over mij wist #2

flip.jpg

Vandaag heb ik weer een artikeltje voor jullie waarin ik random feitjes over mezelf vertel die je waarschijnlijk nog niet wist. Ik heb dit al een keer eerder gedaan en omdat dat goed was uitgepakt leek het me leuk er een tweede deel van te maken. Enjoy!

  1. Spinnen vind ik echt heel eng. Zoals een poosje terug, er zat een heeeele grote, maar dan ook echt een heeele grote spin op mijn fiets. Gelijk dat ding neergesmeten omdat ik niet meer verder durfde te fietsen. (Ja, hij was groot, zwart, dik en harig.. ieewl)
  2. Ik ben heel slecht in dingen onthouden.
  3. Ik wil heel graag een buitenlandse talencursus volgen! In Amerika bijvoorbeeld. En dan met een paar vriendinnen. I want it. Niet voor een heel jaar ofzo hoor, dat hou ik niet vol haha. Gewoon voor een paar weekjes. IMG_6045.JPG
  4. Als ik ergens een liedje hoor, heb ik vaak de neiging hard mee te zingen. Het enige probleem is dat ik niet kan zingen.
  5. Ik heb nooit motivatie om te leren.
  6. Mijn leven bestaat uit blunders.
  7. Ik kan niet leven zonder telefoon. Helaas heb ik nu dus heel veel pech, aangezien die van mij het heeft begeven. *Huilhuil*
  8. Ik eet frietjes zonder saus.
  9. Ik kan niet tegen rommel, mijn kamer moet altijd opgeruimd zijn.
  10. I love sushi .
  11. Ik wil heel graag een keer parachute springen of skydiven.IMG_2947.jpg
  12. Ik word blij van winkelen, helaas vind mijn portemonnee het altijd wat minder leuk.
  13. Op webshops stop ik alles wat ik leuk vind in mijn winkelmandje. Helaas is het eindbedrag dan altijd om te huilen, dus dan klik ik altijd maar snel op het kruisje.
  14. Mijn perfect gelakte nagels eindigen altijd in beschadigde nagels. Dat drogen duurt veeeel te lang.
  15. Ik weet nu al hoe ik later mijn huis in wil richten.
  16. Ik probeer over het algemeen gezond te eten, maar een pak nougat kan ik zo achter elkaar leeg eten. Yum!
  17. Ik heb een soort van Instagram verslaving.
  18. In de keuken staan vind ik heel leuk! Helaas gaat het ook wel eens mis. Ik liet een poosje terug een perfect gelukte cake op de grond vallen, heel handig.

Dit waren dan alweer wat random feitjes over mezelf. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en me wat beter hebt leren ‘kennen’.

Lots of love,

Aniek

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

