Paris est belle -Dayinmylife

Vandaag krijgen jullie een kijkje in mijn leven! Het is inmiddels alweer een week geleden, maar ik ben vorige week zaterdag naar Parijs geweest. Yaay! Gewoon zo een lekker chill dagje tussen de schoolweken door. Het was ontzettend gezellig en kon het niet laten om nog wat kiekjes met jullie te delen.

parijs.jpgIMG_6902

Zoals je ziet waren we al vroeg op pad. En omdat de slimme Aniek maar 1 uurtje had geslapen, lag ik dan ook alweer te pitten in de bus. Kreeg de schrik van m’n leven toen ik wakker werd aangezien er stiekem foto’s waren gemaakt. -When you see how ugly you are, haha- Toen we de helft van de reis er alweer op hadden zitten was het tijd om even de benen te strekken. Voelde me gelijk thuis daar. Er liepen namelijk een aantal lilliputters. Nu kon ik ook zeggen dat ik groot was, haha.
IMG_6905

Toen we eindelijk in Parijs waren aangekomen, was het ongeveer 9 uur. Nu kon het pas echt beginnen! Als eerst gingen we naar de Sacre Coeur en Mon Martre. Al lopend door de straatjes hoorden we opeens een harde knal. Toen we achter ons keken zagen we een kraampje dat voor de helft was omgevallen. De Nutella pot rolde over straat en de eigenaar stond beteuterd te kijken. In tegenstelling tot ons, want wij kwamen niet meer bij van het lachen, haha.

naamloos-24IMG_7286

Toen we ongeveer anderhalf uur hadden rond gelopen, stapten we de bus weer in om een mini rondtrek door Parijs te doen. Echt waar, wat een mooie stad! Natuurlijk zijn we ook door de welbekende Champs- Elysees gereden. Alles daar was goals, haha. Hopen dat er ooit een dag komt dat ik daar ook rond loop.

IMG_7004IMG_7010

Na een poosje in de bus te hebben gezeten, kwamen we bij de Eiffeltoren aan. Hier werden we achtervolgd door een leven standbeeld, aaah. Hij wilde geld hebben omdat we met hem op de foto waren geweest, haha. Verder hebben we de supporters gezellig toegezongen en stonden we nog voor schut bij andere Nederlanders. Het was inmiddels al tegen etenstijd aan. We zijn op een groot grasveld gaan zitten om een ‘picknick’ te houden en onze buik even goed te vullen.

naamloos-68.jpg

Processed with VSCO with a6 preset

IMG_2655.jpg

Nadat we wat gegeten hadden was het tijd om naar het Louvre te gaan. Hier zochten we wat verkoeling bij de fonteintjes. Verder kregen we nog wat vrije tijd. Die hebben we opgevuld met eten, winkelen en dansen. (Euh ja, dansen.. haha. Er waren een paar Surinamers bezig en wij deden vrolijk mee.) Kort gezegd: Ik heb me ontzettend vermaakt!

naamloos-91

Zoals ik al zei, het was een ontzettend gezellige dag! Ik was om half 1 weer thuis en was dood, dood moe. Maar dat was het zeker waard, want wat heb ik genoten. Ik hoop dat je het ook leuk vond en zelf ook nog een beetje mee hebt kunnen genieten, haha.

Lots of love,

Aniek

 

 

One thought on “Paris est belle -Dayinmylife

Add yours

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

