It’s all about flowers

Hi lovies,
Ik ben de laatste tijd wat minder actief op mijn blog, maar hier ben ik weer! Dit keer deel ik weer een outfit met jullie. Eigenlijk was het de bedoeling dat hij vorige week  al online zou komen, maar beter laat dan nooit.. here it is. outfit-flower

outfit-flower-5outfit-flower-3outfit-flower-4outfit-flower-2

 Vorige week maandag zijn we naar Belgie geweest om daar wat leuke foto’s te maken. I looooove that place! Het is een hele grote tuin met fonteintjes, bloemen, schattige gekleurde paden en mooie bomen. Perfect om wat leuke foto’s te maken dus. Omdat het park zelf best wel groot is, hebben we fietsen gehuurd zodat we niet hele einden hoefden te lopen. Halverwege de dag zijn we ergens neergeploft om onze buik even te vullen en om daarna nog even een stuk door het bos te fietsen, waar nog wat schattige huisjes stonden. Na een dag plaatjes schieten en heel veel gezelligheid hebben we de dag nog afgesloten met een lekker etentje, waardoor het daarna alweer tijd was om naar huis te gaan. Time flies op van die gezellige dagen.. haha.

Processed with VSCO with a6 preset

Ik droeg hier een vrij simpele outfit, maar de kleine details fleuren de boel weer een beetje op. Zo droeg ik mijn zwarte shirt met cut-outs bij de schouders en een schuin afgesneden onderkant. Love. Als jas droeg ik mijn bomberjack en voor schoenen droeg ik mijn allstars.

Dit was dan alweer mijn outfit. Ik hoop dat je het leuk vond en hopelijk tot de volgende keer!

Lots of love,

Aniek

4 thoughts on “It’s all about flowers

Add yours

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

