Sunny day

De zonnestralen zijn goed aanwezig en dat betekent dus dat we eindelijk onze zomerkleding weer aan kunnen trekken! Zo vond ik het ook weer tijd om de shortjes te voorschijn te halen en maakte ik wat foto’s van mijn ‘outfitdetails’.


Voor accessoires heb ik het vrij simpel gehouden, gewoon mijn ‘dagelijkse versiersels’. Ik had mijn 2 ringen aan en een paar simpele oorbellen. Verder kon de zonnebril natuurlijk ook niet ontbreken met dit weer! Ik had mijn nieuwe aanwinst aan, i’m in love. Het is een wat groter formaat met een frame van bijna onzichtbaar panterprint en een heel leuk, gouden detail aan de poten.

Tenslotte had ik deze schattige gestreepte instappers aan, die onwijs lekker zitten en een outfit een echte zomerse uitstraling geven.

Dit waren dan mijn details of the day. Een keer wat anders dan een outfit of the day, haha.

Lots of love,

Aniek

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

