DIY voor de liefste moeder #2

Daar was ik weer! Vandaag deel ik met jullie de 2e DIY, die weer heel simpel en snel te maken is. Let’s get started! Enjoy x

IMG_4700.jpg

 

In de winkels zie je vaak van die leuke mokken met een tekst erop.. hartstikke leuk natuurlijk, maar het is nog leuker om er zelf een te maken! Alles wat je daarvoor nodig hebt is een simpele, (witte) mok en een watervaste stift.

Schermafbeelding 2016-04-28 om 11.39.21

Als we de spullen hebben gepakt, is het natuurlijk tijd om de tekst op de mok te gaan schrijven. Op internet kan je genoeg leuke quotes vinden, maar je kan er ook zelf 1 verzinnen. Ik heb in ieder geval al wat leuke quotes voor jullie opgezocht:

  • Thanks mum, i turned out awesome
  • Queen mum
  • I love you to the moon and back
  • This lady is one awesome mum
  • Best mom ever
  • Home is where the mom is
  • Seriously, you’re like the best mum ever

Quote uitgezocht? Tijd om op de mok aan de slag te gaan. Het is handig om de tekst eerst lichtjes met potlood te schrijven, zodat een foutje niet zo erg is. Daarna overtrekken met de stift en voilà! Nu staat je tekst op de mok, super makkelijk en vooral heel origineel want deze mok is nergens te koop. Your mum is gonna like this!
Nu is je mok klaar, maar het is leuk om het nog wat persoonlijker te maken! Ik vind het zelf erg leuk om de favoriete thee van mijn moeder erin te doen. En doordat de labels van de theezakjes over je mok heen hangen, is het super leuk om hier foto’s aan te bevestigen. Zo maak je je cadeautje extra persoonlijk en ziet het er nog leuker uit!  

Dit was dan alweer de 2e DIY. Ik hoop dat je er wat inspiratie uit kan halen! En als je nu nog steeds niet helemaal overtuigd bent.. Don’t worry! Ik heb nog 3 DIY’s voor jullie in petto, dus hopelijk tot de volgende keer 🙂

Lots of love,

Aniek

 

 

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

