Dingen die je nog niet over mij wist

Daar ben ik weer met een nieuw artikeltje! Dit keer iets persoonlijks. Vandaag deel ik met jullie wat random feitjes over mezelf, die je (hoogstwaarschijnlijk) nog niet weet. Enjoy!

Schermafbeelding 2016-04-18 om 20.25.56

  • Ik kan alleen slapen als ik lippenbalsem op mijn lippen heb.
  • Ik word blij van de regen. Nouja.. eigenlijk alleen als ik in mijn bed lig. Dat getik klinkt dan zo gezellig en geeft me dan zo een knus gevoel.
  • Ik ben slecht in liegen. Heel slecht.

Schermafbeelding 2016-04-18 om 20.21.09.jpg

 

  • Vroeger wilde ik altijd een beugel. Ik vond beugels echt heel cool en maakte dus altijd van een dropveter mijn beugel, door het op mijn tanden te laten zitten. Inmiddels is mijn kinderdroom uitgekomen.. maar begint het toch echt mijn grootste nachtmerrie te worden. Beugels zijn toch niet zo cool als dat ik altijd dacht, haha.
  • Als klein meisje had ik altijd allemaal clubjes met mijn vriendinnetjes waarbij ook vaak geheimschrift bestond.
  • Zo bestond er dus ook het make-up clubje. We verzamelden allemaal make-up om daarna van elkaar een clown te kunnen maken. Ook kwam de zus van dat vriendinnetje dan ook altijd heel goed van pas want zo kwamen we aan de make-up, haha. Good times.

Schermafbeelding 2016-04-18 om 20.27.59

  • Je kan mij heel gelukkig maken met van die kleine dingetjes. Gewoon een lief complimentje of wat gezelligheid en mijn dag kan niet meer stuk!
  • Ik was vroeger altijd helemaal gek van paarden, totdat ik er een keer vanaf viel.
  • Ik kan echt niet tegen het geluid van smakken. Aangezien ik altijd als een van de eersten klaar ben met eten erger ik me dan ook altijd kapot aan dat geluid, haha.
  • Ik lach om (bijna) alles.
  • Als ik alleen thuis benย schrik ik van de kleinste geluidjes.
  • Ik kan echt niet tegen mensen die tegen me liegen.

IMG_3825.jpg

  • Wiskunde is mijn grootste nachtmerrie. Maar dan ook echt mijn grootste, wat een rotvak. Heb wel eens bedacht om er tegen te protesteren, maar dat zou geen effect hebben.. dus heb ik maar besloten om er mee te leren leven.
  • Ik heb ooit een kroket broodje op de grond laten vallen in de Albert Heijn. Heel onbeschoft heb ik hem weer opgeraapt en netjes terug in het doosje gedaan, zo erg haha.
  • Ik ben officieel een minion, aangezien ik maar 1 meter 63 ben.

 

Dit was dan alweer een lijstje met wat random weetjes over mij. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen!

 

Lots of love,

Aniek

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

