Spring has sprung tag

Zoals ik bij de vorige tag al vertelde kwam ik nog een leuke tag tegen. Here it is! De spring has sprung tag. Ik ben helemaal in de lente mood, dus let’s begin! ENJOY 🙂

Processed with VSCO with hb1 preset

Naar welke lente-trends kijk je het meest uit?

De leuke kleurtjes en printjes! Schattige bloemetjes en pastelkleurtjes.. i  l o v e  i t!

Wat is je favoriete kledingstuk voor de lente?

Ik denk dat ik dan toch voor een jasje ga. Met een jasje kan je je outfit net wat meer afmaken en je hebt zoooveel leuke jasjes! Bomberjacks, spijkerjasjes, lerenjasjes.. noem maar op. En naast dat ze je outfit net wat meer afmaken, combineren ze ook nog eens heel makkelijk. Just love.

Wat ga je doen tijdens de vakanties in de lente?

Ik ga niet heel veel bijzonders doen.. het wordt helaas geen tripje naar Amerika ofzo, haha. Wel heb ik natuurlijk wat plannen. Zo ga ik met een paar vriendinnen high tea’en, heb ik nog een fotoshoot en wat sleepovers. En ik ga natuurlijk van het zonnetje genieten! Ik vermaak me wel 🙂

Wat is je favoriete lente lipkleur?

Ik hou van lieve, zachte nude tinten. Niet te opvallend, maar wel net een kleurtje op mijn lippen. Vooral de zacht roze van max factor is mijn favoriet! (Ik weet de naam zo snel even niet en kan hem niet zo snel vinden, haha)

Untitled-23

En je favoriete lente nagellak kleur?

Pastel, pastel en nog een pastel! Lichte tinten, ik hou ervan. Babyblauw, lichtroze.. gewoon  wauw.

How about your favoriete lentekleur in het algemeen?

Raden maar! Het begint met de P en eindigt ergens met astel.

IMG_2961

Favoriete Starbucks drankje om te drinken in de lente?

Hipstervraag dit, haha! Ik kom eigenlijk bijna nooit bij de Starbucks omdat die niet echt bij mij in de buurt zit.. Wel vind ik een Starbucks drankje op zijn tijd erg lekker. Maar een favoriete drankje om op te noemen heb ik niet, sorry.. zo hipster ben ik niet.

Merk je dat je meer kleur gaat dragen nu de lente er is?

Nee, dat niet echt. Ik draag meestal wel kleur in mijn kleding.. maakt niet uit welk seizoen. Wel merk ik dat ik nu wat sneller naar wat frisse kleurtjes neig, naar die lieve lentekleurtjes.

IMG_2859.jpg

Waar heb je het meest zin in als het gaat om de lente dit jaar?

De zon! Als het wat lekkerder weer begint te worden merk ik altijd dat ik vrolijker word en sneller naar buiten ga.  Ja.. daar heb ik denk ik wel het meest zin in! Gewoon lekker buiten bezig zijn. De zomer kan soms net iets te warm zijn, de lente is echt perfect. Fav season.

Dit was dan alweer de tag voor vandaag. Ik ben nog meer in de lente mood dan dat ik al was, haha. Hoop dat je het leuk vond om te lezen!

Lots of love,

Aniek

One thought on “Spring has sprung tag

Add yours

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

