DIY iron mesh moodboard

Dat ik gek ben op DIY’en is denk ik geen nieuwtje meer. Aangezien ik nog steeds een kale muur op mijn kamer had, ging ik op zoek naar wat inspiratie. Lang hoefde ik niet te zoeken, want ik was opslag verliefd op dit moodboard! Vandaag vertel ik je hoe je dit zelf ook maakt.

Processed with VSCO with a6 preset

Plek gevonden voor je moodboard? Let’s get started!

Alles wat we nodig hebben:

  • Stuk ijzeren gaas (te vinden bij winkels als Karwei)
  • Foto’s/ quotes
  • Schaar
  • Knijpertjes/ Clips
  • Decoratie naar keuze (Denk aan nep bloemen, kleine fotolijstjes etc.)
  • (Spuitbus)

Als je alles klaar hebt liggen kunnen we echt gaan beginnen! Allereerst moet je natuurlijk je gaas op maat maken. Doe dit met een goede tang, anders kom je er niet doorheen. VervolgensΒ is het tijd om je board wat op te fleuren. Ik heb ervoor gekozen om hem gewoon de kleur te laten die hij oorspronkelijk was, maar je kan er ook voor kiezen om hem in een kleurtje te spuiten.

Processed with VSCO with a6 preset

Het is eigenlijk helemaal aan jou hoe je board er uit komt te zien, dus brand maar los met alle ideeΓ«n! Ik heb er nu wat foto’s aangehangen, maar ben er toch nog niet echt tevreden over. Het liefst wil ik alles wat minder rommelig, dus ben ik ben nog even opzoek gegaan naar wat ideetjes. En met resultaat! De foto’s die ik heb gevonden zijn precies wat ik zocht, dus dat wordt binnenkort nog even een middagje creatief aan de slag. πŸ™‚

Het leuke aan dit moodboard vind ik dat je het elke keer weer kan verwisselen. Zo heb je toch elke keer iets anders op je kamer, maar hoef je er niet zoveel moeite voor te doen.

Lots of love,

Aniek

 

One thought on “DIY iron mesh moodboard

Add yours

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

