25 questions tag

De laatste tag die ik heb ingevuld is alweer een tijdje terug en dus vond ik het weer tijd voor een nieuwe. Na wat blogs bezocht te hebben, kwam ik de 25 questions tag tegen. Een tag met hele leuke random vragen. Let’s get started! Enjoy.

Processed with VSCOcam with f2 preset

  1. H e b   j e   h u i s d i e r e n  ?

Nee. We hadden ooit een konijn maar die heeft het niet overleefd dus moeten we het nu doen met een knuffelkonijn.

2. N o e m   3   d i n g e n   d i e   d i c h t b i j   j e  z i j n .

De macbook, mijn mobiel en een appel. -nu voel ik me echt gezond, haha.

3.  H o e   i s   h e t   w e e r   n u ?

De zonnestraaltjes schijnen nu mijn kamer in. Ik word echt zo  vrolijk van dit weer! Al die vogeltjes die fluiten en alle mensen die weer buiten zijn. Love, love, love. Wel is de zomer een beetje in m’n bol geslagen, want ik zit in een topje terwijl het eigenlijk nog best koud is , haha.

4. R i j   j e ?  E n   z o  j a, h e b   j e   w e l   e e n s   e e n   o n g e l u k   g e h a d ?

Als een fiets ook meetelt, ja. En nog een keer ja, die paar keer in de berm telt ook  wel mee als ongeluk toch?

IMG_2972

5.  H o e l a a t   w a  s  j e   v a n o c h t e n d   w a k k e r ?

Half 8, best netjes voor de zaterdag, niet?

6. W a n n e e r   h e b   j e   v o o r   h e t   l a a t s t   g e d o u c h t  ?

Gisteravond. En oh, toen ik er eenmaal onderstond kon ik er niet meer uit komen..

7.  W a t   i s   d e   l a a t s t e   f i l m   d i e   j e   h e b t   g e z i e n ?

Ehm, dat weet ik niet meer precies.. ik denk endless love. En als series meetellen, dan de enige echte meidenserie Pretty Little Liars.

8. W a t   s t a a t   e r   i n   j e   l a a t s t e   s m s ‘ j e ?

Even kijken hoor. ‘Jankeeeen’ was het laatste whatsappje wat ik ontving (Aan sms’en doe ik alleen in noodgevallen, dus eigenlijk gewoon nooit) En deze kreeg ik van Jessica.

9.  W a t   i s   j e   r i n g t o n e ?

De  standaard iPhone ringtoon. Heel origineel.

IMG_0591

10. B e n   j e   w e l   e e n s   i n    e e n   a n d e r   l a n d   g e w e e s t ?

Ja! Nederland, Belgie, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Italie, Kroatie, Tsjechie, Slovenie, Bosnie, Kreta, La Palma (Canarisch eiland in de Atlantische oceaan, naast Afrika) en Spanje. Ik denk dat dit het zo ongeveer wel was, misschien iets vergeten maar daar ga ik niet vanuit. Op mijn lijstje staan nog heel wat landen.Zoals Afrika, Amerika en nog heel wat andere mooie plekjes. Wie gaat er mee?

Processed with VSCOcam with c1 preset

11. H o u   j e   v a n   s u s h i ?

Jaaaaa! Laat me even schreeuwen, want sushi is zo lekker! Ooit eens leren eten in een restaurant en jammie.. wat is dat lekker.

12. W a a r   d o e   j e   b o o d s c h a p p e n ?

In de dichtstbijzijnde winkel die er is! De Emte, 2 minuutjes fietsen. Living the good life. (Oke, eigenlijk doet mijn moeder altijd ergens boodschappen maar laten we even inbeelden dat ik die shopping queen ben)

13. H e b   j e   o o i t   m e d i c i j n e n   g e s l i k t   o m   e e r d e r   t e   k u n n e n   s l a p e n ?

Nee, niet van plan ook. Wel een keer zo een thee gedronken, soort van magisch drankje. (Het werkte alleen niet)

IMG_3610

14. H o e v e e l   b r o e r s   e n   z u s s e n   h e b   j e ?

Ik heb 1 zusje en 2 broertjes. Stuk voor stuk lieverds!

15. H e b   j e   e e n   c o m p u t e r   o f   l a p t o p ?

Officieel is hij niet alleen van mij, maar hij staat eigenlijk altijd op mijn kamer. Dus ik benoem de macbook tot mijn laptop, haha.

16. H o e   o u d   w o r d t   j e   o p   j e   v o l g e n d e   v e r j a a r d a g ?

Dan is het sweet sixteen voor mij! Ik moet alleen nog wel een poosje wachten aangezien ik 3 maandjes terug jarig ben geweest.

17. D r a a g   j e   e e n   b r i l   o f   l e n z e n ?

Nee, gelukkig niet. 🙂

18. V e r f    j e   j e   h a a r?

Nee. Ooit op de basisschool wel eens geprobeerd met markeerstift.. maar nee. Pure nature.

IMG_7424.jpg

19. W a t   b e n   j e   v a n   p l a n   v a n d a a g   t e   g a a n   d o e n ?

Het is inmiddels al middag, dus ik heb geen hele dag meer. Ook ben ik niet zo heel veel bijzonders van plan, ik moet nog even wat voor school doen, daarna nog even een rondje boarden en een rondje hardlopen.

20. W a n n e e r   h e b   j e   v o o r   h e t   l a a t s t   g e h u i l d ? 

Dat weet ik zo snel niet eigenlijk. Kan het me in ieder geval niet herinneren, gelukkig.

21. W a t   i s   j e   f a v o r i e t e   p i z z a b e l e g ?

Dat heb ik eigenlijk niet echt. Meestal maken we zelf pizza en dan gooi er ik er van alles op waar ik dan zin in heb.

22.E e t   j e   l i e v e r   e e n   h a m b u r g e r   o f   e e n   c h e e s e b u r g e r ?

Dan ga ik toch voor de hamburger denk ik. Ik eet het eigenlijk bijna nooit en ben er niet een hele grote fan van, maar als ik zou moeten kiezen zou het de hamburger zijn.

23. H e b   j e   w e l   e e n s   e e n   n a c h t   d o o r g e h a a l d ?

Alleen als het om leuke dingen gaat, maar nooit om uren te blokken om te leren of iets dergelijks.

IMG_3515.jpg

24. W a t   i s   d e   k l e u r   v a n   j e   o g e n ?

De kleur van mijn ogen is groen, met daarin nog een randje bruin en helemaal aan de buitenkant een randje grijs/blauw. Tja.. eigenlijk dus gewoon alle kleuren.

25. K a n   j e   h e t   v e r s c h i l   p r o e v e n   t u s s e n   p e p s i   e n   c o l a ?

Nee, daar proef ik eigenlijk geen verschil tussen. Als het maar lekker is toch?

Dit was dan alweer de tag. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen! Ik kwam net ook al een hele leuke andere tag tegen, dus die zul je binnenkort ook vast wel voorbij zien komen. Enjoy your day!

Lots of love,

Aniek

2 thoughts on “25 questions tag

Add yours

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

