Denim & Stripes

Als je een beetje op de hoogte bent van de trends weet je waarschijnlijk al wel dat de overall jurk en de overalls helemaal hot zijn. Ik heb een poosje terug bij de New Look een denim overall jurkje gescoord en het leek me wel eens leuk om een outfit of the day te delen, waarin ik hem draag. Benieuwd hoe ik hem heb gecombineerd vandaag? Lees snel verder, enjoy!

zebra_Fotor.jpg

 

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with hb1 preset

Zoals je ziet heb ik de jurk met een gestreept shirt (Forever21) gecombineerd. Gewoon lekker casual, maar ook heel trendy. Streepjes zijn dit seizoen namelijk een echte musthave. Over de streepjes draag ik natuurlijk mijn jurkje, hij heeft van voor en van achter 2 zakken waardoor hij toch wat leuke kleine details heeft. Verder is hij van een wat lichtere kleur spijkerstof, waardoor hij perfect is voor de lente.  I  l o v e  i t.

Processed with VSCO with hb1 preset

Ik ging dit keer voor de casual look en ben dus ook voor schoenen gegaan die lekker lopen. Deze zwarte instappers zitten heel lekker en combineren heel erg makkelijk. Een tikkeltje vrouwelijk, een tikkeltje stoer waardoor ze de outfit een mooi geheel geven.

Processed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 preset

En als finishing touch natuurlijk sieraden! Ik heb voor wat subtiele accessoires gekozen zodat het niet te druk wordt. Om de look toch nog iets van glamour te geven ben ik wel voor iets opvallendere oorbellen gegaan, zodat ze de look helemaal afmaken. Nude roze lipstick op de lippen en ik ben ready to go!

Dit was mijn outfit alweer voor vandaag. Ik ging niet heel veel bijzonders doen dus voor een dagje ‘van alles en niks’ is het de perfecte comfy outfit. Ik hoop dat je het leuk vond en  er wat inspiratie uit kunt halen!

Lots of love,

Aniek

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

