5 favorites #6

Hier ben ik weer met een nieuwe 5 favorites. De vorige is alweer best een poosje geleden en dus leek het me leuk om deze weer eens met jullie te delen. Het zijn net als anders hele random dingetjes, Benieuwd wat deze keer mijn favorieten zijn? Lees snel verder, Enjoy!

andrelon_Fotor.jpg

 #1 Andrelon haarspray

Eigenlijk doe ik normaal nooit zo heel veel met mijn
haar..omdat ik best wel dik, krullend haar heb waardoor een klein beetje wax al genoeg is.
Maar toen ik een
poosje terug door de Etos liep, kwam ik ook langs de pink collection van andrelon en kon het niet laten om er even tussen te snuffelen. En zo vond ik deze Beach spray, die er eigenlijk vooral is om je haar meer textuur en volume te geven (Ja juist, laat ik dat nou net niet nodig hebben) maar hij rook zooo lekker dat ik het niet kon laten om hem te kopen. Zo gezegd zo gedaan, toen ik eenmaal thuis was heb ik hem gelijk ingespoten en de dagen die daarop volgden was het hetzelfde verhaal. -Volgens mij rook ik echt de hele dag door aan mijn haar, haha.  Deze haarspray is dus zeker weten een favoriet!

 

Processed with VSCO with hb1 preset

#2 Longboard

Hij kwam een week geleden binnen en ik
ben er nu al ‘verslaafd’ aan. Ik wilde al heel lang een longboard en met lang bedoel ik 3 jaar. Toen ik een poosje terug dit longboard voorbij zag komen
was ik opslag verliefd.. en kon ik het niet laten om hem te kopen. Het is echt een meiden longboard en samen met mijn zusje en een camera op zak vermaak ik me wel.. zeker weten een favoriet! (Hier vind je er meer over)

 Processed with VSCO with hb1 preset

#3 Portemonnee

Ik was al best een tijdje opzoek naar een nieuwe
portemonnee omdat mijn vorige zijn beste tijd wel had gehad. En zo kwam ik een
poosje terug deze mooierd tegen, hij is heel simpel maar door de kleine details toch heel leuk! Hij is van echt leer, wat natuurlijk ook wel een pluspuntje is en hij is heel overzichtelijk. Een echte topper dus en ook zeker weten een favoriet.

 tas_Fotor.jpg

#4 Shopper

Deze shopper heb ik al best een poosje, maar het is en blijft zeker weten een favoriet. Vooral nu niet alle winkel
s meer een tasje geven, is het handig om een shopper bij je te hebben. Ik vind deze shopper heel erg leuk door de tekst die erop staat, zo heeft hij toch iets unieks en is het zelfs leuk om ermee door de stad te lopen. –Just love.

DSC_1125.jpg

 #5 Vruchten taart

Hmm.. eigenlijk moet ik natuurlijk een beetje aan mijn buikje denken maar deze taart is toch wel echt een uitzondering! Toen we vorige week thuis weer
een verjaardag hadden was het natuurlijk ook weer tijd om als keukenprinsesje de keuken in te duiken. Dit keer geen appeltaart maar een lekkere vruchtentaart. Op internet kwam ik een recept tegen en met wat kleine aanpassingen rolde deze overheerlijke taart eruit, die er ook nog eens super tof uitziet! Ondanks dat ik natuurlijk niet elke week deze taart eet, is het toch wel echt een favoriet. Door de verse vruchten en de topping met wat koek en chocolade kruimels is het echt smullen! Het recept zullen jullie hier zeker weten nog een keer voorbij zien komen. 🙂

 

Dit waren dan alweer mijn 5 favorieten van op het moment. Ik hoop dat je het leuk vond en er wat inspiratie uit kan halen!

 

Lots of love,

Aniek

 

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

