Workout inspiration

Van die mensen die een perfect lichaam hebben, elke week trainen en gezond eten. Misschien heb je zelf ook wel eens dat goede voornemen en hou je het hoogstens een weekje vol.. Yeah right, gaat je bikini body. Maar nu de zomer er toch echt aan begint te komen  deel ik met jullie wat tips die je hopelijk motiveren. Benieuwd wat voor mij werkt om een gezonde levensstijl te hebben? Lees snel verder, Enjoy!

IMG_2569

      ”I don’t sweat, I sparkle.”

 

  •  Workout clothes

    large-2

Leuke sportkleding is heel erg motiverend, voor mij tenminste. Al
s ik nieuwe sportkleding heb gekocht heb ik altijd gelijk weer zin om te gaan sporten.. Want zeg nou zelf, of je in een oud t-shirt sport met een simpele broek of  in een
leuke, meisjesachtige  top met een leuke sportbroek,dan kan je denk ik zelf wel raden wat meer motiverend is. Dus.. op naar de winkel om leuke sportkleding! Natuurlijk hoef je geen dure kleding te kopen van allerlei merken, Bij de h&m en de forever21 bijvoorbeeld heb je ook hele toffe sportkleding, maar dan voor een leuk prijsje.

 

  •  Music

Zonder muziek sport ik niet lekker.. ik hoor dan allerlei geluidjes en dat leidt me af. Vooral tijdens het hardlopen vind ik het fijn om goede muziek bij me te hebben, anders hoor je de hele tijd je schoenzool en dat is frustrerend, haha. Na een poosje heb je de liedjes ook large-19.jpgwel vaak genoeg gehoord, daarom update ik mijn playlist ongeveer om de 3 weken met nieuwe, motiverende liedjes. Gelijk ook weer een tip tegen verveling, want hee.. het updaten van je playlist is heel vermakelijk! Lekker meezingen en rondspringen in je kamer.

 

 

  • Track your progress

IMG_4656

Een andere tip die heel erg motiverend is, is om je resultaten bij te houden door foto’s te maken. Zo zie je waar je voor werkt, en geloof me.. als je om 1 of 2 weken zo een foto maakt ga je vooruitgang zien en dan ben je trots op jezelf. Dus, ja.. deze is heel motiverend!

 

 

 

 

  • Keep a journal

Natuurlijk zijn er soms van die dagen dat je gewoon echt geen zin hebt om te gaan sporten, maar dan moet je eigenlijk juist gaan! Iets wat daar heel erglarge-23 bij helpt is om een dagboek bij te houden waarin je precies vertelt hoe je je voelde voor & na het sporten, wat je hebt gedaan en wat je volgende doel is.  Zo kan je elke keer terugbladeren in je dagboek en zie je dat je steeds meer vooruit gaat,  Zeker een aanrader!

 

 

 

  • Find inspiration

Last, but not least.. inspiratie. Volg personen op Instagram, surf wat rond op Pinterest en volg blogs. Mensen en inspirerende plaatjes zijn heel motiverend! Iets wat daar ook heel erg bij helpt is om inspirerende quotes op je telefoon achtergrond te zetten of om  een moodboard te maken met plaatjes van gezond eten, mensen die hierbij je voorbeeld zijn en  teksten. Zo zie je elke keer die ene inspirerende tekst of e0e2e0ca5bcd531c304eeafbef691294.jpgdat jaloersmakende lichaam waardoor je zin krijgt om te gaan sporten. Ik denk dat dit wel 1 van de belangrijkste is, zonder inspiratie geen prestatie.

 

 

 

 

 

 

 

Dit waren dan alweer een paar tips die voor mij heel motiverend werken. Natuurlijk zit iedere persoon weer anders in elkaar en zal dit niet voor iedereen werken, maar deze dingen zijn voor mij in ieder geval heel erg motiverend. Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Lots of love,

Aniek

-Ps. Vergeet niet dat je mooi bent zoals je bent en je daarvoor niet hoeft te sporten! Doe het alleen voor jezelf en niet om wat andere mensen van je vinden.  Believe in yourself & love yourself.-
2 thoughts on “Workout inspiration

Add yours

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

