”WOW” Fotolocaties

Wow.. dat is alweer een tijdje terug! Maar hier ben ik weer met een nieuwe blogpost. Vandaag deel ik met jullie een paar originele fotolocaties. Zelf vind ik het heel erg leuk om met mijn camera op stap te gaan en wat kiekjes te schieten. Vooral met vriendinnen ga ik vaak op stap om foto’s te maken, maar die fotolocatie is vaak nog wel iets waar we niet echt uitkomen. Wel voor meerderen herkenbaar denk ik. Ik heb vandaag een paar originele locaties op een rijtje gezet die vooral geschikt zijn voor outfit/instagram foto’s.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA          Processed with VSCOcam with m5 preset

  • Op een garagedak

Deze klinkt misschien een beetje apart.. maar het is zeker weten een toffe locatie om foto’s op te maken. Als je met veel gestuntel eindelijk op een garagedak staat zie je waarom het zo een leuke ”locatie” is. Doordat je bovenop een gebouw staat heb je eigenlijk alleen de lucht als achtergrond, waardoor het een rustig geheel wordt in je foto’s. Ideaal voor outfitfoto’s dus. Zeker weten een aanrader!

fotohal-001

  • Industrieterrein

Een industrieterrein is normaal niet echt een plek waar je snel aan denkt, maar het is zeker weten een aanrader. Het geeft een heel erg gaaf effect in de foto’s. Je zal versteld staan!

Processed with VSCOcam with m5 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA          Processed with VSCOcam with m5 preset

  • De Hortus

Hier ben ik zelf nog nooit geweest.. maar hier ga ik binnenkort zeker weten een keer een bezoekje aan brengen! De Hortus is een onderdeel van Artis, het ligt overigens niet in Artis maar er ergens dichtbij in de buurt. Je hebt er allemaal verschillende kassen met tropische planten, cactussen en gekleurde muren. Just wow. Ondanks ik er nog nooit ben geweest, is dit zeker weten een aanrader!

IMG_5839 (2)urbex-fotografie-doel-belgie

  • Doel, België – Spookstad

Een verlaten dorp.. wat ook wel spookstad wordt genoemd. In België is dit verlaten dorpje ‘Doel’ te vinden. Een hele gave locatie om foto’s te maken. Een plek met allemaal graffiti muren en verlaten huisjes.. klinkt perfect toch?

 

Voorlopig geen gedoe meer met het bedenken van een locatie. Zoals je ziet.. met een beetje creativiteit kom je al een heel eind.

Lots of love,

Aniek

 

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

