Toffe instagrammers

De plek om je leven en inspiratie te delen met alle mensen van de wereld. Van de meest onzinnige dingen foto’s maken en heerlijk mensen stalken. Instagram is my love! Ik kan uren ronddwalen op instagram en ik vind het zóóó leuk om foto’s van andere mensen te bekijken, gewoon nieuwsgierig. En zo ontdek ik dan ook steeds meer toffe instagrammers, met een mooie feed. Benieuwd welke instagrammers ik inspirerend vind? Lees snel verder! ENJOY!


Carina @ceeesi zag ik een poosje terug voorbijkomen. Gelijk verliefd op haar lieve, meisjesachtige foto’s! Allemaal van die typische girly plaatjes, ik vind het wel wat hebben. Zeker een aanrader!


Angelica Blick @angelicablick, een toffe blogger uit zweden. Met haar aanwezige bronzer, mooie haren en persoonlijke kledingstijl vind ik dit ook echt een super leuk persoon om te volgen op instagram.


Kenza Zouiten @kenzas, een instagrammer die lekker actief is en ondertussen dus al bijna 4000 foto’s heeft geplaatst. Een super leuk persoon die hele toffe foto’s maakt. Echt zo een inspiratiebron voor je eigen foto’s en dus ook zeker een aanrader!


Emelie Natascha @emitaz, een vrouw dat allemaal mooie foto’s post van allerlei toffe plekjes. Ik vind reizen persoonlijk ook erg leuk en vind het dus ook heerlijk om weg te zwijmelen bij deze mooie plaatjes. Verder heeft ze ook een erg leuke persoonlijke stijl, waar je veel inspiratie uit kunt halen. Zeker een aanrader!


Kae Sutherland @kaesutherland, een jonge vrouw uit Amsterdam. Haar account straalt gewoon iets liefs uit, wat ik erg leuk vind! Verder laat zij ook net als Emelie toffe plekjes van haar reisavonturen zien. Net als alle bovenstaande accounts ook zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen op haar account.


Sierra Furtado @sierrafurtado, een hele leuke Amerikaanse youtuber. Ik ben echt verliefd op haar foto’s, haha. Allemaal hele random foto’s, Van fashion tot disneyland maar allemaal zo leuk! Ook haar youtube video’s zijn echte aanraders. Ze is heel inspirerend en dus ook zeker een aanrader!
Dit was dan alweer de blogpost, met een paar random favoriete instagrammers. Ik hoop dat je het leuk vond en er wat inspiratie uit kunt halen. Hopelijk tot de volgende keer!

Lots of love,

Aniek

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

