shoplog januari 2016

In januari heb ik wat dingetjes gekocht, niet heel veel.. maar het leek me toch leuk om dit met jullie te delen. Deze maand geen kledingstukken, maar andere spulletjes.. benieuwd wat ik gekocht heb? Lees snel verder! Enjoy x


De laatste tijd vind ik het erg leuk om accessoires voor mijn kamer te kopen.. en hiermee creatief aan de slag te gaan. Zo kwam ik een poosje terug ook deze hertenkop tegen, hij is van een soort kunststof en ik vind hem persoonlijk heel erg mooi! Hij heeft een plekje boven mijn bed gekregen, waardoor ik elke nacht weer schrik, haha. Maar we don’t care.. hij staat heel erg gezellig en brengt echt een stukje sfeer in mijn kamer. I  l o v e  i t !

 

Processed with VSCOcam with hb1 preset

 

Zoals ik net al vertelde, vind ik het de laatste tijd erg leuk om nieuwe spulletjes voor mijn kamer te kopen. Zo kwam ik dus ook deze toffe spiegel tegen, die nu een plekje bovenop mijn bureau heeft gekregen. Ik vind hem heel erg mooi door de werkingen die over de rand zitten, dat maakt het net weer wat meer speels. Het was natuurlijk wel iets duurder dan een nagellakje.. maar hee, wat ben ik blij met dit mooie ding!

Van sieraden hebben we nooit genoeg, toch? Daarom kon ik deze toch ook echt niet laten liggen in de winkel. Ik zocht nog steeds een ketting voor een jurkje.. en deze was er voor gemaakt! Het is zo een ketting waarbij het lijkt dat je er meerdere aan hebt, wat ik erg leuk vind. Hij combineert heel makkelijk en staat bij heel veel items.

 En zo… heb ik ook mijn eerste designer tas! Ik ben helemaal verliefd op hem en rende dus ook naar de deur toen de postbode daar met hét pakketje stond. Ik heb hem overigens niet zelf gekocht.. maar heb hem als cadeau gekregen, van mijn ouders. Ik wilde er al heel lang 1, en zo werd mijn droom eindelijk werkelijkheid. Ja.. hier ben ik denk ik toch wel het meest blij mee. Just love.


Net als sieraden, hebben we ook nooit genoeg nagellak. Zo liep ik door de drogist, met nog zo een goed voornemen alleen de nodige dingen te kopen.. en liep ik de winkel uit met dit nagellak potje. Maar spijt heb ik niet, want ik vind hem echt heel erg mooi! Vooral in combinatie met een ander lakje, waarin heel licht wat glitters zijn verwerkt.

 Naast dat ik een ketting heb gekocht, kwam ik ook deze 2 mooie oorbellen tegen. En je raad het al.. deze kon ik ook niet laten liggen. Ze komen ongeveer tot half mijn hals en zijn heel erg subtiel, waardoor het geheel niet te druk wordt. I love them!

 


Als je jezelf een beetje verdiept in de interieur trends, weet je waarschijnlijk al wel dat de ladders helemaal hip zijn in huis! En je raad het al.. Aniekje wilde er ook 1. Zo gezegd, zo gedaan.. binnen 2 weken stond dit pronkstukje in mijn kamer. Je kan hem met heel veel verschillende dingen decoreren, zo heb ik er bijvoorbeeld wat tijdschriften op gehangen. Hij brengt net als de hertenkop die gezellige sfeer in je kamer.. waardoor ik helemaal verliefd ben.

 En tot slot, heb ik deze maand nog een nieuwe telefoonhoesje gekocht. Hij is doorzichtig en heeft wat kleine glittertjes op de achterkant, waardoor hij net niet te druk is maar ook niet te saai. Just love again. Telefoonhoesjes zijn echt een soort obsessie geworden. Overal waar ik een hoesje zie hangen kan ik ze niet laten liggen.. en wordt mijn verzameling dus ook steeds groter. Zoals mensen postzegels verzamelen, verzamel ik mobielhoesjes. Alles kan.

 

Dit waren dan alweer mijn aankopen van januari. Deze maand had ik in iedergeval geen miskopen, dus mijn geld is wat dat betreft wel goed uitbesteed. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen, en hopelijk tot de volgende keer!

 

Lots of love,

Aniek

2 thoughts on “shoplog januari 2016

Add yours

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

