Favorite shops

Van winkelen krijgen wij vrouwen nooit genoeg.. tenminste ik niet. Ik vind het heerlijk om een beetje rond te snuffelen en van alles uit te proberen. Ook hebben we denk ik ook allemaal wel die paar winkels waar we gewoon standaard komen, die zo lekker vertrouwd voelen. Ik vind het zelf altijd erg leuk om te weten waar andere mensen shoppen, en dus leek het me leuk om dit met jullie te delen. ENJOY!large-10

                                        Kleding

  • Forever 21
  • H&m
  • Zara
  • Newlook
  • Urban outfitters
  • Newyorker
  • Vero Moda
  • Boohoo

Natuurlijk zijn er zo nog wel een paar winkels waar ik het leuk vond om mijn kleding te shoppen, maar dit zijn toch wel echt mijn ‘grote’ favorieten. Het zijn winkels met leuke prijzen, en de meeste items zijn wel in mijn stijltje. Persoonlijk vind ik het altijd leuker om rond te snuffelen in winkels inplaats van rond te struinen op webshops, Maar zo af en toe zijn ze wel eens handig. Neem bijvoorbeeld boohoo, Een superleuke webshop met allemaal leuke items. Seriously.. i love it! Als ik een geldboom had zou ik zo alles in mijn winkelwagentje gooien.

IMG_7048

 Sieraden

Voor sieraden slaag ik eigenlijk overal wel, in elke kledingwinkel heb je meestal wel wat leuke accessoires. Vooral bij de h&m hebben ze altijd een heel uitgebreid assortiment, waardoor daarna mijn portemonnee ook weer is geplunderd. En naast de h&m heb je zo nog wel wat winkels, de juwelierszaken enzovoort.

IMG_3184                                   

                                     Schoenen

  • Omoda
  • Coco
  • Sascha

Dit zijn toch wel de winkels waar ik het snelst naartoe ga qua schoenen, en waar ik dus ook meestal wel slaag. Een groot voordeel aan deze winkels vind ik dat je echt weet waar je je geld aan uitgeeft, de kwaliteit is namelijk meestal echt goed. En verder heb je dan natuurlijk nog gewoon die kleine winkeltjes, waar ik voor de wat minder dure schoenen graag naar binnen loop.

 

 

IMG_5413

Dit waren dan alweer mijn favoriete winkels. Natuurlijk heb je altijd nog die leuke kleinere winkeltjes en die standaard winkels, maar dit zijn toch wel mijn ”alltimefavorites”.  Ik hoop dat je het leuk vond en er wat inspiratie uit kunt halen!

 

Lots of love,

Aniek

2 thoughts on “Favorite shops

Add yours

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

