de ‘project positief tag’

   

  

Een poosje terug heb ik voor het eerst een tag ingevuld. (15 dingen die niemand vraagt) Dat vond ik zo leuk om te doen, dat ik er vandaag weer 1 deel met jullie. De tag die ik vandaag voor jullie invul is de ‘project positief tag’. Het zijn hele vrolijke vragen rondom geluk, liefde en dromen. 3 dingen waar je simpelweg gewoon blij van wordt. Benieuwd wat ik heb geantwoord? Lees snel verder,  Enjoy!

  1. Wat is je favoriete quote en waarom?

Quotes vind ik persoonlijk heel inspirerend, je ziet ze dan ook echt overal en nergens. Op mijn kamer, in mijn agenda, onder foto’s op social media, in mijn status op whatsapp.. overal eigenlijk dus. Wel zit er natuurlijk weer verschil in quotes, de 1 vind ik mooier dan de ander. Mijn meest favoriete is denk ik toch wel: ‘‘Be the one you want to be, not what other people want to see.”  Je moet altijd jezelf blijven en jezelf niet veranderen voor andere mensen. Je bent mooi zoals je bent. Deze quote vind ik erg inspirerend en heeft een toffe boodschap, vandaar dat dit mijn favoriet is.

  

2. Welke droom zou jij je in je leven willen realiseren?

Ik wil heel graag de wereld afreizen. Ik vind het super leuk om te reizen,mooie plekken te zien en nieuwe dingen te ontdekken. Al helemaal met lieve mensen natuurlijk! Zo staan er nog best veel landen op mijn lijstje waar ik zeker een keer naartoe wil. Ja.. dat is denk ik wel mijn grootste droom, naast gelukkig worden natuurlijk.

  

3. Wat betekent geluk voor jou?

Voor mij betekent geluk blijdschap, warmte en liefde. Het geeft je positieve energie en als je alleen nog maar geluk uitstraalt kan je andere mensen ook gelukkig maken. Geluk is zoiets kleins, maar eigenlijk is het ook weer zo groot. Verder betekent geluk ook alle mensen die ik om mij heen heb.. die me altijd laten lachen en waar ik mee kan praten.

 

4. Wie kan jou opzettend opvrolijken?

Alle mensen die vrolijk zijn! Mensen die met een grote glimlach op hun mond rondlopen maken mij ook vanzelf vrolijk. Maar vooral mijn familie en vrienden natuurlijk, super toffe mensen waar je ontzettend mee kan lachen en soms van die enorme lachbuien hebt.. ja dat vrolijkt mij wel op! Niet dat ik vaak opgevrolijkt hoef te worden, want meestal ben ik al wel vrolijk.

  

 

5. Voor wat mogen we je ’s nachts wakker maken?

Normaal gesproken moet je mij ’s nachts maar laten slapen, maar voor een groot sorbet met allemaal verschillende soorten ijs, verse stukjes fruit en wat slagroom maak ik wel een uitzondering. Overigens mag je mij ook wakker maken voor allemaal andere lekkere toetjes,zoals tiramisu bijvoorbeeld. Toetjes zijn echt mijn favorieten, haha.

6. Waardoor kreeg je voor het laatst een lachbui?

Aangezien ik elke dag wel een paar keer een lachbui heb.. weet ik niet echt waardoor dat voor het laatst kwam. Wel komt dat vaak door droge opmerkingen, rare foto’s, filmpjes die wel eens gemaakt worden en blunders. Bijvoorbeeld een week terug, toen ik met 3 vriendinnen een gezellig dagje naar de Efteling ging, heel avontuur natuurlijk.. vooral toen ik bij de ”incheckpoortjes” van de trein klem bleef zitten. De poortjes gingen opeens dicht en ik kon als klein meisje geen kant meer op.. sta je daar dan, bungelend met je hoofd tussen 2 poortjes en allemaal lachende mensen. Daar hebben we toen een hele dag om gelachen, en zo zijn er nog wel meer van die dingen, haha.  

7. Op welke prestatie ben je ontzettend trots?

Er is niet echt iets heel groots waar ik trots op ben, meer de kleine dingetjes. Bijvoorbeeld hoe ik steeds verder kom met mijn blog, iemands dag op kan fleuren door een complimentje te geven en goede resultaten op school te halen. (Als ik mijn best ervoor doe, tenminste) En zo zijn er nog wel wat kleine dingetjes, wat opgeteld 1 groot iets is. Alle beetjes helpen, zeggen ze toch?

 

8. Welke boodschap zou je graag aan anderen mee willen geven?

Wees vooral lekker jezelf, en twijfel niet aan je persoonlijkheid! Je bent mooi zoals je bent, en zo accepteren ze je maar. Bij een ander lijkt alles altijd mooier en beter.. maar zolang je blijft vertrouwen in jezelf komt het helemaal goed. Focus je op nieuwe dingen, sta open voor nieuwe avonturen en heb gewoon plezier in alles! ”Dont look for happiness, create happiness.” 

  

 

Dit was dan alweer de 2e tag op mijn blog, en er zullen er zeker weten meer verschijnen! Ik vond het weer erg leuk om dit te doen, en alle leuke vragen te beantwoorden. Bij elke vraag die  kwam werd ik steeds vrolijker en daardoor zit ik met een big smile dit slot te schrijven. Ik hoop dat je het ook leuk vond om te lezen, en hopelijk tot de volgende keer!

-Als afsluiter: Wat je ook besluit om te doen, wees er zeker van dat je er blij van wordt!

 

Lots of love,

Aniek

One thought on “de ‘project positief tag’

Add yours

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

