beauty weetjes

 

IMG_7350

Ik heb eigenlijk nog nooit een weetjes post geschreven.. Dus het leek me wel leuk om dat een keer met jullie te delen. Dit keer heb ik wat weetjes over beauty opgezocht, maar in het vervolg zullen jullie ook andere onderwerpen voorbij zien komen. Ik hoop dat je het leuk vind, Enjoy!

 

  • vrouwen geven gemiddeld 9500 euro uit aan make-up
  • We zijn in totaal 58 dagen bezig met scheren of waxen.
  • ย Rode lippenstift, super leuk voor een feestje of een etentje. Maar vroeger, in de 2e wereldoorlog moeste vrouwelijke verpleegkundigen rode lippenstift dragen. Dat ”kalmeerde” de soldaten.
  • ย Blondies hebben over het algemeen het meeste haar op hun hoofd.
  • Je nagel die het snelste groeit is de nagel van je middelvinger.
  • Favoriete mascara op? Zet je mascara dan gewoon even een minuutje in een glas warm water.. en hij is weer zo goed als nieuw.
  • We besteden in totaal ongeveer 366 uur aan het aanbrengen van make-up.
  • Elastiekjes zijn schadelijk voor je haar, maar als je er de avond van tevoren een beetje conditioner op doet worden ze een stuk zachter en zijn ze dus ook beter voor je haar.

 

Dit was het dan alweer, 8 beauty weetjes die je waarschijnlijkย nog niet wist. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, ik vond het in ieder geval erg leuk om dit een keer te schrijven.

Lots of love,

Aniek

2 thoughts on “beauty weetjes

Add yours

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

