5 favorites #5

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe five favorites, aangezien de vorige alweer best een tijdje terug was leek het me dus wel weer eens leuk om deze met jullie te delen. Enjoy!

DSC_0389.jpg

 

  1. Favorite room decor.

Mijn 1e favoriet is dit kleine kerstboompje. Ik vind het heel erg leuk om mijn kamer elke keer een kleine update te geven en aangezien het nu winter is en de feestdagen eraan komen ben ik dus weer aan de slag gegaan. Mijn kamer staat  best wel vol en er was dus geen plaats voor een grote kerstboom in mijn kamer.. maar toen vond ik deze bij de action en hij is zo cute! Dit was natuurlijk de perfecte oplossing om toch nog een ”kerstboom” op mijn kamer neer te kunnen zetten. Hij was rond de 4 euro, en voor dat geld kon ik hem natuurlijk niet laten liggen.. I love it!

2. Favorite tea.

Als ik thuis kom van school, is het allereerst tijd om een lekker kopje thee te zetten. Ik hou zelf niet echt van chocomel, en vindt het toch lekker om met iets warms in mijn handen zitten.. Dus vandaar, thee. Mijn favoriet van dit moment is kers.. niet echt een winterse thee maar hij is zo lekker! Ja, zeker een favoriet.

3. Favorite “candle”.

Voordat ik eindelijk aan mijn huiswerk kan beginnen is het vaak toch al een beetje donker.. Dus is het tijd om een beetje gezelligheid mijn kamer in te brengen. Een poosje terug kwam ik dit ding tegen bij de action. Het is gewoon een soort kaarsenstandaard, maar dan  een die een lekker geurtje verspreidt, die je ook nog eens elke keer kan veranderen door verschillende soorten tabletten hiervoor te kopen. Als het kaarsje aanstaat, ruikt binnen de kortste keren je hele kamer naar dit lekkere geurtje. Echt waar, i l o v e i t ! Het is zo lekker en tegelijkertijd heel gezellig. Zeker een aanrader! 😊

4. Favorite iPhone case.

Op de een of andere manier heb ik gewoon nooit genoeg hoesjes. Ik vind het leuk om mijn hoesje af en toe eens te veranderen en werd dan een poosje terug ook helemaal verliefd op dit hoesje van de h&m. Hij heeft een hele zachte, lieve kleur roze en matcht perfect met mijn zwart kleurige mobiel. Alleen op de kleur werd ik al verliefd.. en de tekst maakte hem zó leuk, dat ik ook dit hoesje niet kon laten liggen. En zo veranderde hij van een simpel hoesje uit de winkel,  tot toch echt wel een favoriet voor mij. (:

5. Favorite breakfast.

 Mijn favoriete ontbijtje is denk ik toch echt een schaaltje yoghurt met muesli en wat lekker vers fruit. Aangezien ik ’s ochtends altijd moet haasten is dit ook de perfecte oplossing. Het is zo gemaakt, het is lekker, gezond en het vult ook nog eens super goed. Genoeg redenen waarom het tot mijn favorieten behoort toch? 🙂

 
Dit waren dan alweer mijn 5 favorieten van het moment. Ik hoop dat je het leuk vond en er misschien wat aan hebt gehad. Tot snel!

Lots of love,

Aniek

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

