Tag: ”15 dingen die niemand vraagt”

Ik heb eigenlijk nog nooit echt een tag gedaan, en het leek me dus wel eens leuk om dit een keer met jullie te delen. En dus startte ik Google op, opzoek naar een leuke tag..na een klein poosje zoeken ben ik voor de ”15 dingen die niemand vraagt” tag gegaan. Zoals de titel van de tag al zegt..  een tag met vragen die normaal nooit iemand zou vragen. Enjoy!

Processed with VSCOcam with hb2 preset

  1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?

Aangezien ik niet echt van rommel houd.. zijn mijn kastdeuren dus ook altijd dicht als ik ga slapen. Wel moet ik  voor het slapen gaan altijd nog even checken of er niemand in mijn kast zit natuurlijk. -sommige dingen leer je gewoon niet af van vroeger-

2. Neem je mini-flesjes shampoo enzo mee uit hotels?

Wel eerst altijd even ruiken natuurlijk, maar als het een lekker geurtje is kan ik ze niet laten staan en smokkel ik ze stiekem mee naar huis.

3. Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?

Nee, ooit wel eens plannen voor gehad natuurlijk.. ik bedoel, hartstikke leuk om neer te zetten als decoratie in je kamer toch? -Nee, gewoon niet.. haha-

4. Gebruik je to-do lijstjes?

Euhm ja, niet elke dag.. maar af en toe vind ik ze wel handig. Zo weet ik zeker dat ik niks vergeet en voorkom je het probleem dat je ’s nachts er opeens achter komt nog iets vergeten te zijn.

5. Heb je sproeten?

Ja, vooral in de zomer komen ze weer tevoorschijn. Op mijn wangetjes en neus zijn er altijd wel een paar te vinden, maar ze vallen niet echt op eigenlijk.

6. Heb je ooit wel eens in de bosjes geplast?

Ja, geef toe.. wie niet?

7. Hoe groot is je bed?

Haha, echt geen idee.. maar ik pas er prima in. Daar gaat het om 🙂

8. Ben je lui?

Nee, echt lui ben ik niet. Ik ben altijd wel bezig eigenlijk, en af en toe een keer een filmpje mag ook wel eens toch 🙂

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?

Ja, mijn bureau is een rommel. Zometeen maar eens opruimen dan.. haha

10. Kauw je op pennen en potloden?

Ah bah, nee. Wel buig ik altijd die haakjes van een pen om, om ze daarna weer terug proberen te buigen. Tja, dat is helaas nog nooit gelukt eigenlijk.

Processed with VSCOcam with hb2 preset

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?

Nee, dat was niks voor mij.. Ik was altijd veel te zuinig op mijn schone handjes en kleren.

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?

Nee, eigenlijk bijna nooit. Wel heb ik ooit frozen gezien, maar daar houdt het ook wel mee op.

13. Tel je de treden als je de trap oploopt?

Ja, altijd haha. En als ik dan vergeet waar ik was, beginnen we gewoon weer opnieuw.

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?

Hmm, dat zou best wel eens kunnen. Aangezien ik soms uit het niets wel eens van die soort vreugdedansjes maak ofzo, ja..

15. Weet je hoe je het oliepeil van een auto moet checken? 

Euhm, wat precies? Nee dus, haha. Niet zoveel verstand van auto’s.

 

Dit was dan alweer het artikeltje voor vandaag, ik vond het best leuk om een keer zo een tag te doen. En er zullen  dus vast en zeker wel eens meer van deze tags verschijnen 🙂 Ik hoop dat je het ook leuk vond!

Lots of love,

Aniek.

 

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

