Tip: low-budget parfum

Persoonlijk houd ik wel van budget, geef toe.. wie niet? Waarom iets duurs kopen als het ook goedkoop kan. Maar wat betreft parfum vind ik het wel fijn dat het geurtje lang blijft zitten en  dan ga ik ook wat sneller voor een duurder merk. Maar als je eens een dagje weggaat is het niet handig om die hele parfumfles mee te sjouwen. Gelukkig kwam ik een poosje terug in de kruidvat deze  tasverstuivers tegen, ze zijn van ”the master parfume” collectie en zijn gewoon te vinden bij de andere geuren.  Ben je benieuwd wat ik er van vind? Lees snel verder!

                                     Geuren

er zijn van deze collectie heel veel geuren, maar persoonlijk vond ik black vanilla No.7 het lekkerst ruiken. Verder had je nog white lily, amber, absolute iris, cherry bloom, jasmine blush, orange blossom en rose.  In de tasverstuivers zit 15 milliliter, Ook heb je dezelfde geuren in flacons van 100 milliliter (7,99 euro). Maar zoals ik al zei vind ik het niet handig om een flacon mee in mijn tas te nemen en wilde ik dit dus wel eens een keer proberen. En voor 3.49 euro kon ik ze natuurlijk niet laten liggen.

Black Vanilla is een geurtje met fresia, vanille en musk. De naam verklapte het uiteraard al. De geur is erg warm en ook heel lekker geschikt voor de winter. Hij is heel vrouwelijk en de mix van de bloemige geur met vanille vind ik heel lekker.

 

                                       Kwaliteit

Ook de kwaliteit vind ik prima. Natuurlijk, het is niet de allerbeste parfum die er is, maar ze kosten dan ook maar 3,49. En dit is de oplossing als je eens een dagje weg gaat en je toch een lekker geurtje op zak wilt hebben. Verder is het ook nog eens heel leuk om als cadeautje aan iemand te geven, zeker nu de feestdagen er weer aankomen is dit zeker een aanrader!

parfum

Zoals ik al zei vind ik de tasverstuivers van de kruidvat heel erg fijn en als je ze nog niet ontdekt hebt.. een echte aanrader! Bij mij zit hij altijd in mijn tas en ik neem hem dan ook echt overal mee naartoe. Ze zijn echt zo handig, haha. Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden en er wat aan hebben gehad! Geniet nog even van je weekend en tot de volgende keer.

Lots of love,

Aniek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

