Mini-shoot van zusje

Hi beautys,

Afgelopen zaterdag heb ik wat foto’s gemaakt van mijn zusje. Aangezien het regenachtig weer was kon het helaas niet buiten, maar we wilden onze plannen niet in duigen laten vallen en dus hebben we een overige kamer omgebouwd tot een ”mini fotostudio”.

DSC_0183

Daarna nog een beetje spelen met het licht, de camera op de goede stand zetten,een leuke outfit uitkiezen en we konden beginnen. Na veel gelach, verschillende outfits en wat gespeel met de camera hebben we best leuke resultaten gekregen. De foto’s zijn nog niet bewerkt, omdat mijn zusje dat zelf wilde doen..maar het leek me wel leuk om een paar resultaten met jullie te delen. Natuurlijk lang niet professioneel, maar hee.. voor wat instagram posts en een nieuwe profielfoto op Facebook is het hartstikke leuk toch? 🙂 Enjoy!

DSC_0180DSC_0035DSC_0201

DSC_0047

DSC_0185DSC_0183

DSC_0187DSC_0196

DSC_0049DSC_0057

Processed with VSCOcam with b1 preset

Dit waren zomaar een paar van de 100 foto’s, maar het leek me leuk om er een paar met jullie te delen. Wel moeten de foto’s nog een beetje bewerkt worden, zodat de achtergrond wat witter is en alles wat mooier uitkomt. Maar zo zie je maar weer, als het regenachtig is moet je gewoon creatief wezen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en er misschien wat inspiratie uit hebben kunnen halen.

Lots of love,

Aniek

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

