”werkplek” inspiratie

Hi,

Bloggen ga ik steeds leuker vinden, en leek het me leuk om een kamertje om te toveren tot mijn ”werkplek”. Een gezellig plekje waar ik rustig kan bloggen, foto’s kan schieten of gewoon aan school kan werken.  Maar daarvoor had ik natuurlijk eerst wat leuke ideetjes nodig en ben ik rond gaan speuren op we heart it. Ik heb heel wat inspirerende plaatjes gevonden en het leek me leuk om dit met jullie te delen. Enjoy!

superthumb-2

superthumb-3 superthumb-5 superthumb-6 superthumb-8 superthumb superthumb-4 superthumb

Dit waren de plaatjes die ik heb gevonden, oooh ik vind ze zo leuk! Zelf een beetje creatief bezig zijn en dingen inrichten vind ik erg leuk en kan dus ook niet wachten om hiermee te beginnen. Als ik er echt mee ga beginnen zullen er ook zeker blogposts over verschijnen, maar nog niet alles is 100% zeker omdat er nog erg veel spullen staan die we dan ergens anders moeten bergen. Maar als het zover is, zullen jullie er absoluut niks van missen!  🙂

Hoop dat jullie het een leuk artikel vonden, een beetje kort van de keer.. maar ik zit wel bomvol inspiratie nu, haha.

Lots of love,

Aniek

One thought on “”werkplek” inspiratie

Add yours

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

