Liebster Award !

liebsteraward-roses-tag_sewing

Hi lovies!
Ik ben genomineerd door mdgraaf voor de liebsteraward. Dit is een award voor beginnende bloggers om zo de persoon achter het blog beter te leren kennen en weer nieuwe blogs te ontdekken. Zo moet ik een aantal vragen beantwoorden die mij gesteld zijn en moet ik daarna weer een aantal bloggers nomineren en vragen voor hun bedenken, super leuk dus! Benieuwd naar de vragen die aan mij zijn gesteld? lees snel verder! Enjoy x

Ohja, nog even de ‘spelregels’:

  1. Bedank de blogger die jou genomineerd heeft.
  2. Beantwoord  de vragen die je hebt gekregen.
  3. Nomineer nu zelf 5 tot 11 andere bloggers.
  4. Stel hen 11 nieuwe vragen.
  5. Breng de bloggers die je genomineerd hebt op de hoogte.

De vragen die mij werden gesteld

What is the story behind your blog name?

Eerlijk gezegd zit er niet echt een verhaal achter mijn blog naam, ik wilde al heel lang graag een blog beginnen en alle namen die ik leuk vond waren al bezet. Dus bedacht ik dit, omdat mijn blog over allerlei onderwerpen gaat en ik het belangrijk vind dat je jezelf nooit verandert voor anderen. (Ik wil mijn blog naam nog steeds graag een keer veranderen, zodat ik mijn naam erin kan verwerken) Er zit dus niet echt een verhaal achter mijn blog naam, haha.

When and why did you start blogging?

Precies op 1 november schreef ik mijn allereerste blogpost, dat is dus nu alweer bijna een jaar geleden. Ik begon mijn blog omdat ik het me al heel lang leuk leek om zoiets te beginnen en ik graag andere mensen inspiratie wilde geven. En zo begon ik mijn blog, waar ik nog steeds heel veel plezier van heb!

If you could write a letter to yourself 10 years ago, what is one thing you would tell your younger self?

Dat het leven niet altijd even makkelijk zal wezen, maar je altijd in jezelf moet blijven geloven!

What is your favorite quote?

Ik vind persoonlijk heel veel quotes mooi, en ben stiekem een beetje verslaafd aan quotes. Maar als ik dan toch een van mijn favorieten moet kiezen ga ik voor: Turn your can’ts into cans and your dreams into plans. 

What is your favorite food?

Oeeh, die is moeilijk! Ik vind heel veel dingen erg lekker, van gezond tot ongezond. Maar ik denk dat ik dan toch maar voor pizza ga, en dan vooral een zelfgemaakte pizza. (oh wauw, ik hou van koken, haha) Zo kan je zelf lekker creatief zijn met wat je allemaal op je pizza doet en hoef je geen moeilijke keuzes te maken in de winkel. Ook is het nog een stuk gezonder, doordat ik verse groenten etc. gebruik.

What is one thing you want to do before you die?

Ik wil heel erg graag zoveel mogelijk van de wereld zien, ik hou van reizen! Zo wil ik zeker nog een keer Amerika (NY) bezoeken en staan er zo nog heel wat plaatsjes op mijn lijstje die ik wil zien. Dus, 1 ding wat ik wil doen: de wereld zien!

Do you want/ have any tattoo’s? If yes, do they have a meaning?

Nope, ik heb geen tattoo’s. Wel vind ik het heel erg gaaf als mensen een woord met een grote betekenis ergens op hun lichaam laten tatoeëren, bijvoorbeeld op je polsen. Zelf durf ik niet zomaar een tattoo te nemen omdat ik bang ben dat ik dat dan later beu ga raken, maar als ik zou moeten kiezen zou ik voor zoiets gaan! Want ik vind het echt heel erg tof, haha.

What is the best book you have ever read?

Eerlijk gezegd lees ik niet heel veel, maar ‘the fault in our stars’ vond ik echt een heel erg mooi boek! Ik denk dat ook bijna iedereen dit boek wel heeft gelezen, of de film heeft gezien. Als je dit nog niet hebt gelezen.. een echte aanrader!

Which movie is (according to you) a must see?

Oeeeh, moeilijk.. ik kijk best vaak films en weet ook van lang niet alle films de titel meer, haha -heel slim- Dus ik zou niet weten wat ik nou een film vind wat iedereen echt moet zien, wel vind ik het altijd tof als er achter de film een verhaal verborgen zit.

What is your favorite music genre and who is your favorite artist (or favorite band)?

Ik hou van meerdere soorten muziek. Maar mijn muziek is ‘perfect’ zolang ik er lekker op kan meezingen! En mijn favoriete artiest.. moeilijk! (moeilijk is echt een te vaak gebruikt woord in dit artikel, oeps) Ik vind persoonlijk dat Ariane Grande een hele mooie stem heeft.. maar echt een favoriete artiest heb ik eigenlijk niet.

Do you watch any tv series? If yes what do you like about them?

Ik volg eigenlijk niet echt tv series, dus.. sorry haha

Dit waren alweer de vragen die mij gesteld werden, ik vind het erg tof dat ik voor deze award ben genomineerd en de bloggers die ik nomineer zijn:

themakeupeffectbysilke

fashiontrendsetter

behindmycloset

sanneblogt

sienderella

Neem eens een kijkje op hun blog, alle 5 zijn het mooie unieke meiden met hun eigen interesses en ze hebben alle 5 een erg leuk blog, echte aanraders!

Zij moeten ook weer bloggers nomineren en op de volgende vragen antwoorden:

  1. Wat wil je graag bereiken met je blog?
  2. Wat vind je leuk aan bloggen?
  3. Als je zelf je eigen naam mag kiezen, hoe zou je dan heten?
  4. Als je jezelf in 1 woord zou moeten omschrijven, welk woord zou dat dan zijn?
  5. Waar haal je je inspiratie vandaan voor het bloggen?
  6. Waar kan je niet zonder mee leven?
  7. Een dagje strand of een dagje sneeuwballengevecht?
  8. Je vliegt in je eentje naar een ander land, wie hoop je dat er naast je zit in het vliegtuig?
  9. Als je voor 1 dag een man zou zijn, wat zou je dan doen?
  10. Welke artikelen vind je het leukste om te lezen op andere blogs?
  11. Wat neem je altijd mee als je de deur uitgaat?

Dit was alweer het artikel voor vandaag, iets anders dan anders.. maar ik hoop dat jullie het leuk vonden! Ik vond het in ieder geval heel tof om dit te schrijven en dat ik hiervoor ben genomineerd vind ik natuurlijk ook heel erg tof!

Lots of love,

Aniek 💋

4 thoughts on “Liebster Award !

Add yours

  1. Heel erg bedankt voor je nominatie! Ik vond het heel erg leuk om te lezen hoe je de vragen hebt beantwoord! een tijdje terug heb ik de tag al eens uitgevoerd, dus ik ga hem niet nog eens uitvoeren. Maar ik vind het wel heel leuk dat je me genomineerd hebt!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

