5 favorites #4

Hi lovies!

Vandaag weer een nieuwe 5 favorites voor jullie, de laatste is alweer een tijdje terug en dus leek het me wel leuk om dit weer eens met jullie te delen! Enjoy 💋

1. Favorite drink.

Mijn favoriete drinken is (fruit) water. Vooral in de zomer voegde ik er vaak wat fruit aan toe, denk aan munt, aardbei, watermeloen.. Zo lekker! Vooral ook een aanrader als je wat gezonder wil leven maar je water niet zo lekker vind, zo kan je er een extra smaakje aan toevoegen en is het ook nog eens super gezond! Nu de herfst er is en de winter er aan komt vind zal ik toch wat meer warme drankjes gaan drinken, maar op het moment is het alleen maar water, vooral ook omdat ik het fijn vind om gezond proberen te eten en drinken. Wel een favoriet te noemen dus 🙏🏼❤️


2. Favorite nailpolish.

Nu de herfst er weer is vind ik het heerlijk om savonds met een kaarsje en een filmpje aan mijn nagels te verzorgen en te lakken. Een  (budget) favoriet is op het moment deze rode kleur van catrice, hij heeft een beetje een donkere ondertoon maar is nog wel het felle rood, perfect voor deze periode van het jaar dus! En aangezien hij ook goed dekt en goedkoop is.. Is dit zeker 1 van mijn favorieten!  (Het is de kleur 18, bloody Mary to go.)


3. Favorite item.

Herfst betekent weer de knusse warme kleuren, truien, kaarsjes en niet te vergeten.. Kousen! Ik ben echt verliefd op ze, ze zijn perfect voor de herfst.. Zijn ook nog eens lekker warm en staan ook gewoon super leuk! Ik heb zelf de zwarte van h&m.. Ze zijn overknee en zitten echt heerlijk! Zeker een favoriet ❤️

  
4. Favorite earrings.

Mijn favoriete oorbellen op het moment zijn deze zilvere hangers. Ze geven je outfit net iets meer dat “glamoureuze” En ze passen overal wel bij, verliefd op deze 2 ❤️


5. Favorite hairessential.

Het is eigenlijk wat meer voor de zomer.. Maar nu net in het begin van de herfst kan het nog makkelijk. Het is een bloemenkrans, met kleine schattige witte bloemetjes. Ze maken je outfit net wat meer meisjesachtig en laat ik daar net van houden! Zeker ook een favoriet dus.

Dit waren dan alweer mijn 5 favorieten van het moment.. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en hopelijk tot de volgende post! ❤️
Lots of love,

Aniek 😘

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

