What to do in summer when you’re bored..

Hi lovies!


De zomer is er hoor, heerlijk heerlijk! Β ik moet nog even 2 weekjes hard knokken en dan kan ik Γ©cht van de zomer gaan genieten.. Maar, elke zomer weer.. Heb je van die dagen waarop je je ontzettend verveeld en nee, dat is niet leuk! Vandaag deel ik een paar tips tegen verveling in de zomer, Enjoy! πŸ’—

1. Daag jezelf uit voor iets nieuws. Begin een blog, leer jezelf longboarden.. Vul maar in! Daag jezelf uit, het is leuk om iets nieuws te proberen en nieuwe talenten te ontdekken. En nog een voordeel: je gaat je echt niet vervelen! Gewoon net zolang doorgaan totdat je het kan πŸ˜‰πŸ’ͺ🏼


2. Maak plannen met je vrienden. Jaa, dan is die op vakantie en dan is die weer weg.. Maar er is vast wel iemand thuis als jij ook thuis bent. En laat dat ons nou even goed uitkomen want dat wordt leuke dingen doen! Kamperen, dagje strand, dagje Walibi, fotoshoot, winkelen.. Verzin leuke dingen om samen met je vriend(in)en te doen en plan ze alvast, zo heb jij een onvergetelijke zomer, verveel je je niet en heb je ook nog eens iets om naar uit te kijken.. Waar wacht je nog op?


3. Maak een bucket-list. Het is zo leuk om een lijst te maken met wat je allemaal nog wilt gaan doen in je leven en ze daarna af te vinken als je ze hebt gedaan! Geloof me, je wordt er gewoon blij van als je zo een lijst aan het maken bent. En daarna is het natuurlijk de bedoeling om ze (ooit) uit te voeren.. Maar eerst genieten van het verzinnen van de leuke dingen die je nog wel eens wil doen, reis naar Amerika, overnachten in de openlucht.. Alles kan!


4. Organiseer een zomer picknick. Zoek een leuk plekje uit, maak lekkere dingen -ik heb nu al honger😍- Neem je camera mee, nodig je vriendinnen uit, muziekje erbij, desnoods nog wat balonnen om het gezellig te maken en je hebt de perfecte zomer picknick! Gezellig, lekker en ook goed voor de sociale band. -dure woorden hoor aniek-


5. Maak DIY’s. Ga eens lekker creatief aan de slag, beetje brainstormen op pinterest, youtube en daarna heerlijk creatief doen! Bikini oppimpen, zomerse decoratie maken voor je kamer.. I Β L O V E Β I T.


-selfmade strikje- πŸ‘†πŸΌ

6. Verzin heerlijke gekke spellen en heb gewoon heeeeeeeeel veel lol. Twister met verf, een groot watergevecht, Dancebattle -Gewoon lekker rondspringen dus- De buurt bij elkaar schreeuwen samen met je vriendin -oke, dat moest dus eigenlijk zingen voorstellen.. – Β en ga zo maar door! Verzin gewoon super leuke dingen waar je heel veel lol in hebt! Twister met verf.. Ik denk dat ik wel weet wat ik deze zomer ga doen 😎


Dit waren 6 tips tegen verveling in de zomer, ik hoop dat je er wat aan hebt gehad! Ik ga nog even genieten van het heerlijke avondzonnetje en als je al vakantie hebt.. Geniet ervan! En de mensen die nog even moeten zwoegen -ik dus ook, haha- heel veel succes! 😘

Lots of love,

Aniek πŸ’•

4 thoughts on “What to do in summer when you’re bored..

Add yours

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

