mijn week in foto’s

Hi girls!

Β Vandaag heb ik weer een nieuw artikeltje voor jullie, in dit artikel deel ik wat ik deze afgelopen week allemaal heb gedaan. Niet heel veel bijzonders, maar vond het wel leuk om te delen! Enjoy πŸ™‚

Maandag:

Dit was gewoon zo een heerlijk schooldagje, met alle leuke mensen en de top pauzes.. altijd gezellig! Daarna ben ik ’s avonds nog even wezen hardlopen. Simpel, maar gezellig dagje.

10629810_520940768055450_83170660784552522_n

Dinsdag:

Aangezien het woensdag the wave was, ben ik aan het bakken geweest. Verder gewoon weer naar school (de hele week overigens, maar boeit niet ;p) Verder heb ik nog getekend en ’s avonds met wat vriendinnen op verjaardag geweest πŸ™‚

IMG_9540IMG_9614

Woensdag:

Dit dagje was zeker weten een hoogte punt van de hele week! Met mijn klas gingen we een project uitvoeren, waar we lang voor hadden geoefend. ”The Wave”. We hebben gezongen, een film nagespeeld, foto’s gemaakt en verder speeches en gedichten voorgelezen. Daarna hadden we een high tea, samen met de gasten die kwamen kijken. Dit was echt een geweldige dag! Heel veel gezelligheid, en vooral heel erg ons best gedaan, het was TOP!

DSC_0013 DSC_0052 DSC_0171 IMG_9763IMG_9668

Donderdag:

Dit was een nageniet dagje, op school vrijwel niks gedaan en gezellig over het project nagepraat. Heerlijk dagje was dit ook. Verder heb ik nog wat foto’s gemaakt en bewerkt.

IMG_9631

Vrijdag:

Dee week sloot ik helemaal goed af, was een geweldig dagje! Deze dag ben ik naar de stad geweest met vriendinnen – SHOPPEEEEEN, YOU KNOW ❀ – Daarna nog gezellig in het park gezeten, wat lekkers gegeten en heerlijk bijgepraat in het zonnetje. Daarna zijn we gelijk doorgegaan naar andere vrienden, gezellig barbecuen, bijkletsen en gewoon chillen, maar dan met de allerleukste mensen op aarde! Was een geweldige dag.

IMG_9748 IMG_9734

Zaterdag:

De echte afsluiter van de week, haha. Vandaag heb ik voor vos gespeeld, voor een speurtocht voor kleine kinderen. Verder heb ik nog wat foto’s gemaakt van mijn mooie zusje, heb ik geblogd (; En ga ik vanavond barbecuen.Β IMG_9767 IMG_9799

Dit was mijn week, kort samengevat met wat foto’s. Niet heel veel bijzonders, maar vond het wel leuk om een keer wat persoonlijks met jullie te delen! (: geniet nog even van jullie weekend.

Lots of love,

Aniek πŸ’—

2 thoughts on “mijn week in foto’s

Add yours

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

