Hoe ik mijn foto’s bewerk

heehee!

Processed with VSCOcam with hb2 preset

Vandaag heb ik weer een nieuw artikeltje voor jullie, namelijk hoe ik mijn foto’s bewerk. Persoonlijk vind ik het heel leuk om leuke foto’s te maken en ze dan te bewerken, iets lichter maken.. Filtertje eroverheen.. I love it! Vandaag deel ik hoe ik dat doe, Enjoy! 💗

Een van mijn favoriete apps is vscocam, ik denk dat veel van jullie deze app al wel kennen. Ik gebruik hem eigenlijk voor al mijn foto’s, ze hebben hele mooie filters. hierin maak ik vaak mijn foto’s wat lichter en speel ik wat met alle opties die er zijn. mijn meestgebruikte filters zijn: HB1, HB2, A6, F2 & G3. Ik gebruik dus niet altijd dezelfde filter, maar probeer het wel altijd tot 1 geheel te maken. Verder gebruik ik ook wel eens photogrid, als ik bijvoorbeeld een collage o.i.d wil maken. Een andere app die ik best vaak gebruik is picsart, met deze app kan je heel veel. Je moet wel alles een beetje ontdekken hoe het werkt en wat voor effecten er zijn maar met deze app kan je je foto’s een uniek geheel geven, heel tof! En als laatste gebruik ik afterlight, wel iets minder dan vscocam, maar soms vind ik het wel eens leuk om hem te gebruiken, want deze app heeft glitters & van die flashlights.. Heel gaaf!
Dit was even een artikeltje over hoe ik mijn foto’s bewerk, beetje aan de korte kant.. Maar hoop toch dat jullie het leuk vonden! (:

Lots of love,

Aniek 😘

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

