Help, wat moet ik aan?!

hi chicks!

Ik denk dat ieder meisje deze gedachten wel eens (heel vaak) heeft: ”welke kleren moet ik aan?” ”ik heb echt geen kleding” ”nodig eens shoppen” ”alle combinaties die ik probeer zijn stom”

IMG_1448

En dan is het elke ochtend weer een hele overwinning als we eindelijk een outfit hebben gevonden. Maar ik heb een handigheidje voor jullie! Als je gewoon van elke leuke outfit een foto maakt.. En je weer eens een keer voor je kast staat en je niet weet wat je aan moet trekken of niet meer weet hoe je het nou gecombineerd had, dan blader je gewoon even door je eigen lookbook. Enjoy! πŸ’–


Allereerst hebben we natuurlijk outfit foto’s nodig, soms heb je van die dagen waarin je allemaal nieuwe combinaties kan maken van je kleding, dan is het het perfecte moment om outfitfotos te nemen! Gewoon een mirrorselfie of even op de grond uitstallen en klaar is Kees.

Als dan we Β eindelijk foto’s hebben van allemaal verschillende kledingcombinaties, is het tijd om ons lookbook te gaan maken voor de inspiratieloze dagen. Je kan het op 2 manieren doen, de foto’s uitprinten en een leuk potje of boekje maken met de outfitfoto’s, of je plaatst al je foto’s in een apart mapje op je telefoon.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en er wat aan hebben, het is zomaar een klein trucje wat voor mij grote dilemma’s kan voorkomen en hopelijk voor jullie ook!

Lots of love,

Aniek πŸ’‹

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

