Review: catrice absolute nude palette šŸ’«

Hee chicks!
Vandaag review ik het “absolute nude palette” van Catrice. Hij is er alweer een poosje, maar vandaag toch een review hiervan. Hij is lekker budget, dus misschien iets voor jou! Enjoy! šŸ’“

2015/01/img_5359.png
Om met de buitenkant te beginnen vind ik het persoonlijk een mooie verpakking, een doorzichtig deksel waardoor je de kleuren oogschaduw ziet en witte letters daarop, ja i love it!
Zeker voor het bedrag vind ik het een mooie verpakking!

2015/01/img_5361.jpg
Als je de deksel opendoet zie je deze kleuren tevoorschijn komen, allemaal mooie nude tinten. Het zijn wat lichtere en wat donkerdere kleuren, zodat je er wel wat ooglooks mee kan maken.

2015/01/img_5198.jpg
En dan nu nog even een swatch van de kleuren. Persoonlijk vind ik het voor het geld wel goed, het is natuurlijk geen naked palette maar voor de dagelijkse ooglook is hij goed te gebruiken als je van budget houd! Over het algemeen ben ik er best tevreden over, vooral omdat het een goedkoop palette was.. ā‚¬5 zoiets.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Lots of love,
Aniek šŸ’‹

One thought on “Review: catrice absolute nude palette šŸ’«

Add yours

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

