5 favorites #3

Hoihoi!
Vandaag weer eens een nieuwe “5 favorites” Enjoy!❤️

large

1. Favorite ring. 💍
Naast mijn “gewone” ring, die ik altijd aan heb. Werd ik een poosje terug toch echt verliefd op deze ring. Het zijn 2 ringen, die je dus aan 2 vingers moet doen, tussen die 2 ringen zit een soort klein kettinkje. De ene ring is wat groter, en er zit een mooi detail in. De andere ring is wat dunner en gewoon lekker simpel. En samen.. De perfecte ring! (;

2015/01/img_4655.png

2. Favorite bag. 🎒
En het 2e item waar ik toch wel een beetje verliefd op ben is deze tas/rugzak. Het is een soort legergroene/grijzige kleur met allemaal bloemen en wat bruin leren details, in 1 woord: wauw! Hij is vrij groot, met wat kleine vakjes. Ik gebruik hem wel eens voor school, maar voor een vakantie dagje is het ook een topper!

2015/01/img_4657.png

3. Favorite necklace. 🎀
Een veel gedragen ketting is toch echt wel deze gouden ketting, het is een statement ketting met allemaal mooie winterse kleurtjes. Hij maakt elke outfit nét iets meer af, en omdat ik hem best vaak draag is het ook zeker weten 1 van mijn favorieten! ✨

2015/01/img_4653.png

4. Favorite “handig heidje” 💎
Even kijken hoe je haar zit, even je lippenstift checken.. We doen het allemaal wel eens. Mijn kleine spiegeltje is een redder in nood! Hij hoort zeker tot mijn favorieten, niet alleen omdat hij handig is maar ik vind hem vooral ook erg leuk,Het is een zwart spiegeltje in de vorm van een bloem (roos) En dit kleine vriend(in)etje heeft me al vaak uit de brand geholpen! Nergens een spiegel te bekennen? Voor mij geen probleem meer met dit schatje. ✨

2015/01/img_4651.png

2015/01/img_4650.png

5. Favorite “shoes” 👟
Echt schoenen kunnen we het niet noemen, maar deze pantoffels zijn in de winter echt mijn dikke maatjes! Het heeft een zwart-wit printje aan de buitenkant, waar ik meteen verliefd op werd! I’m in love.. (Dat zeg ik met alle “favorites” maar het gaat om het idee dat ik van ze houd.)

2015/01/img_4681.jpg

2015/01/img_3783.jpg

Dit waren mijn 5 favorites van het moment. Ik hoop dat je het leuk vond!

Lots of love,
Aniek 💞

One thought on “5 favorites #3

Add yours

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

