5 favorites#2

hi,

Vandaag heb ik weer een nieuwe “5 favorites” voor jullie. Ik deel Favorieten uit allerlei categorieën, Enjoy!

large-2

1. Favoriete thee.
Thee is 1 van mijn favoriete winterdrankjes, maar welke is dan mijn favoriet? Mijn favoriet op het moment is “fruit fusion” je hebt er meerdere van die “serie” maar mijn favoriet daarvan  is bosvruchten. Oooh, heerlijk is die, Kaarsjes aan en genieten maar.

2. Favoriete “kaars”.
Zoals jullie langzamerhand nu wel weten ben ik dol op kaarsen, vooral de geurkaarsen! Nu heb ik iets wat wel een soort kaars is, maar eigenlijk ook weer niet.. het is een soort bordje in een houdertje met daaronder een kaarsje. In het bordje moet je een soort klein “zeepje” doen, dit gaat smelten en je raad het al.. Het gaat heerlijk ruiken! Je hebt het in allerlei geuren maar mijn favoriet is toch echt wel de rozen geur! Heerlijk! Die kleine dingetjes die zoveel sfeer brengen. 💞

3. Favoriete woningaccesoire.
Lichtjes,lichtjes en nog eens lichtjes.. Je ziet ze nu overal! Zo gezellig! Maar mijn favorieten zijn geen gewone lichtjes, maar kerstballichtjes.. Zooo leuk! Ze hebben net wat meer detail en zien er ontzettend leuk uit.🎄

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/531/78101017/files/2014/12/img_3777.png

4. Favoriete phone gadget.
Hoesjes zijn ontzettend leuk om je mobiel op te pimpen! En ik houd dan ook erg van hoesjes, en dan wil ik graag ook nog hoesjes die je niet veel ziet en die dus ook bijna niemand heeft.. -Aniek wil veel.- ik kwam dus een poosje terug ook dit fantastische hoesje tegen! Hij heeft allemaal glitters en is heel meisjesachtig.. Ben er helemaal verliefd op!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/531/78101017/files/2014/12/img_3782.png

5. Favoriete plekje.
Ik heb veel favoriete plekjes, maar mijn favoriete plekje thuis is toch echt wel mijn eigen kamer, mijn eigen paleisje! Beetje gezellig decoreren, kaarsjes & film aan.. En ik heb mijn eigen paleisje!

IMG_1326

Dit waren dan mijn 5 favorites voor van de keer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Alvast hele fijne kerstdagen, geniet ervan!

Lots of love,
Aniek ❤️

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

